Just saw some Muslim guy on a TV programme claim that the Winter Olympics are "racist", because it is dominated by white people. :speechles
Just saw some Muslim guy on a TV programme claim that the Winter Olympics are "racist", because it is dominated by white people. :speechles
Then i guess that mecka-meeting thingy is extremely racistOriginally Posted by Loki
![]()
Ignored: Nicholas
Not to speak about 100m sprint finals...HOW RACIST! I feel deeply offended that my race isn't allowed to make it to the finals.![]()
.
But thats the only sport where talent matters.. in winter sports its all just ray-sissum.Originally Posted by Kalevi
Our land, our people, our games, our business.
Yeah the gods were so damn racist! How could they only place one mountain suitable for skiing on the African planet!!!:
-In kalte Schatten versunken... /Germaniens Volk erstarrt / Gefroren von Lügen / In denen die Welt verharrt-
-Die alte Seele trauernd und verlassen / Verblassend in einer erklärbaren Welt / Schwebend in einem Dunst der Wehmut / Ein Schrei der nur unmerklich gellt-
-Auch ich verspüre Demut / Vor dem alten Geiste der Ahnen / Wird es mir vergönnt sein / Gen Walhalla aufzufahren?-
(Heimdalls Wacht, In kalte Schatten versunken, stanzas 4-6)
And, imagine white, athletic people of mostly Northern European origin competing each other in the traditional Northern European sports in the middle of white snow...that's PURE NAZI-IMAGINERY!!! :OOriginally Posted by Ikki
:
...which equals the holocaust of 7 million Jews, of course.
.
:Skiing:Originally Posted by Kalevi
Oh indeed! How scared they were when that blond Greek won 100m sprint! :O
-In kalte Schatten versunken... /Germaniens Volk erstarrt / Gefroren von Lügen / In denen die Welt verharrt-
-Die alte Seele trauernd und verlassen / Verblassend in einer erklärbaren Welt / Schwebend in einem Dunst der Wehmut / Ein Schrei der nur unmerklich gellt-
-Auch ich verspüre Demut / Vor dem alten Geiste der Ahnen / Wird es mir vergönnt sein / Gen Walhalla aufzufahren?-
(Heimdalls Wacht, In kalte Schatten versunken, stanzas 4-6)
more like the roman slaughter of 2 billion jews...Originally Posted by Kalevi
Hey thats holy too, written in their talmud as a fact!![]()
Really? When did that happen?Originally Posted by Sigurd
(Hehee, time to put the evil "white nationalist" snowman back on..)
.
Bookmarks