Results 1 to 7 of 7

Thread: Slåsskamp Etter Nynazistisk Demonstrasjon I Midtbyen

Senior Member Lydig's Avatar
    Last Online
    Tuesday, August 14th, 2012 @ 10:56 AM
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Nordic Union Nordic Union
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post

Slåsskamp Etter Nynazistisk Demonstrasjon I Midtbyen

Kapitalisme er ikke mer til den enkelte!
    Kapitalisme er mer til enkelte!

-Lydig

Senior Member Granraude's Avatar
    Last Online
    Saturday, August 25th, 2012 @ 04:52 PM
    Status
    Available
    Ethnicity
    Norwegian
    Ancestry
    Norway
    Subrace
    Nordeby
    Country
    Norway Norway
    State
    Vest-Agder Vest-Agder
    In a steady relationship
    Politics
    Nationalist, yet hater of none
    Religion
    Love for Åsatru
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    Leser man artikkelen så står det jo svart på hvitt at en "ikke-sympatiserende gruppe" startet bråket.

Lurer på hvor mange av dem som ble huket inn.

Leser man kommentarene så ser man at mange faktisk støtter Nordfront. Men er selvfølgelig mange liberale som kommenterer, uten å ha satt seg inn i gruppas ideologi.
    Please don't confuse the terms "nordid" and "nordic".

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post

Thumbs Down

Dette er de menneskene jeg kritiserer, om igjen og om igjen.
    Hva er meningen med å prate om jødisk media når vi har 100 problem internt i Norge?

Dette er primitiv tankegang fra individer uten evne til å nå frem til mennesker!
    Vi bor i ett land som flyter over av ikke-vestlige innvandrere, bruk tiden på å endre dette istedenfor!

Skal man nå frem til fienden, må man snakke fiendens språk!
    Jeg får vondt, regelrett!
    Iblandt lurer jeg på om jeg er det eneste mennesket som faktisk tror på Nasjonal Sosialisme!

Hvis disse menneskene hadde hatt ett snev av fornuft så hadde de nådd frem til folk gjennom veldedighetsprosjekt istedenfor!
    Dette er ren galskap, intet annet!

Oppfordrer ingen til å springe rundt i norges byer og predike om jødenes makt i media! Det hjelper ingen!

-Lydig

Senior Member Enorthmar's Avatar
    Last Online
    Friday, August 24th, 2012 @ 10:06 AM
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Buskerud Buskerud
    33
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    Quote Originally Posted by Lydig View Post
    Hva er meningen med å prate om jødisk media når vi har 100 problem internt i Norge?

Dette er primitiv tankegang fra individer uten evne til å nå frem til mennesker!
    Vi bor i ett land som flyter over av ikke-vestlige innvandrere, bruk tiden på å endre dette istedenfor!
    Det høres ut som om du ikke tar hensyn til det som kalles "cause and effect". De mange problemene vi har internt her i Norge, slik som masseinnvandringen, er jo alle konsekvenser av det samme, nemlig kulturell marxisme (evt. kalt multikulturalisme eller politisk korrekthet); og dette er noe som spres og opprettholdes av medier fremfor alt annet. Derfor, når man kritiserer den kulturelle marxismen i media, angriper man roten av problemene vi har.

Selv er jeg overbevist om at dersom nordisk media hadde vært ærlig og redelig, fri for politisk korrekthet, og villig til å kalle en spade for en spade, så ville det nordiske folk våknet opp og tatt hånd om våre mange interne problemer veldig raskt. Jeg er derimot helt enig i at mange nasjonalister som kritiserer media gjør det på en lite effektiv måte, som vanskelig kan appellere til allmennheten.

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    Quote Originally Posted by Enorthmar View Post
    Det høres ut som om du ikke tar hensyn til det som kalles "cause and effect". De mange problemene vi har internt her i Norge, slik som masseinnvandringen, er jo alle konsekvenser av det samme, nemlig kulturell marxisme (evt. kalt multikulturalisme eller politisk korrekthet); og dette er noe som spres og opprettholdes av medier fremfor alt annet. Derfor, når man kritiserer den kulturelle marxismen i media, angriper man roten av problemene vi har.

Selv er jeg overbevist om at dersom nordisk media hadde vært ærlig og redelig, fri for politisk korrekthet, og villig til å kalle en spade for en spade, så ville det nordiske folk våknet opp og tatt hånd om våre mange interne problemer veldig raskt. Jeg er derimot helt enig i at mange nasjonalister som kritiserer media gjør det på en lite effektiv måte, som vanskelig kan appellere til allmennheten.
    Mulig jeg formulerte meg noe feil.
    Slik jeg forsto det så diskuterte disse menneskene om hvilken makt jøder har innad i Norge.
    Man kan ikke klandre jøder for dagens multikulturalisme, dette er ett problem som tilhører FN`s flyktningekonvensjon bla.
    Jøder tjener ikke på multikultur, all denne multikulturalismen er jo bare ødeleggende for det jødiske folket!
    I sverige ser man at den økende islamiseringen fører til mer vold mot jøder (og oss kristne for den saks skyld).
    I USA ser vi at unge jøder assimileres i stor grad. Flere gifter seg med mennesker av annen tro, flere får derfor mindre sympati for Israel.
    Sionismen er jo jødedommens største fiende, for det er ikke galt å være jødisk, overhode ikke.

At media i Norge er styrt av jødiske interesser er en annen ting jeg reagerer sterkt på når jeg diskuterer med nynazister. Vi har ett media som viser stor forakt for Israel, noe jeg ikke kunne brydd meg mindre om.
    Politisk korrekthet og vær-varsom er problemet, folk blir presset til taushet, men dette har ingenting med jøder å gjøre.
    Er du imot budskapet til NRK, så lavær å betal lisens (som meg), er du imot Tv2´s budskap - hold deg unna rikspakken. Samme går for de andre kanalene.
    Er ikke helt inne på hva som inngår i en tvpakke, men så lenge mennesker betaler for media så vil dette fortsette! Om mennesker unngår å se på program som promoterer multikultur så vil disse fases ut.

Om folk vil være politisk ukorrekt så må de bare være det, vi har flertallet.
    Problemet er at folk lever i bobler, folk sitter forran tvn og på facebook istedenfor å være i gata eller hos naboen!
    Vi blir derfor en gjeng med sauer som ikke tar til ordet, men fint kan yttre meningene når vi sitter forran frokosten.
    Jeg for min del gjør mye veldedighet, her kan jeg gjøre fine ting for en god sak, samt fortelle mennesker mine meninger. Ettersom jeg toner retorikken min ned og tilpasser meg folket jeg er med så går dette bra. Jeg har ingen problem med å nå frem til mennesker med min visjon, de fleste er faktisk enig i mine meninger når de blir fremstilt på rett måte.

Mulig dette innlegget var preget av svada, det er tidlig på morgenen
    Du får fyre løs, så kan vi ha dialog videre.

-Lydig

Senior Member Enorthmar's Avatar
    Last Online
    Friday, August 24th, 2012 @ 10:06 AM
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Buskerud Buskerud
    33
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    Jeg er helt enig i at jøder nok ikke har noen direkte innflytelse på norsk media, i og med at norsk media retter mye sterk kritikk mot Israel og har en tendens til å være sympatetisk til den palestinske siden i konflikten. Dette er veldig positivt! Den store internasjonale massemedia, slik som CNN og NBC, har nok jødene derimot veldig sterk innflytelse på.

Det du sier om at man ikke kan klandre jøder for multikulturalisme, og at jøder ikke tjener på multikulturalisme, kunne jeg derimot ikke vært mer uenig i. Kulturell Marxisme og multikulturalisme er sterkt promotert av jødiske/sionistiske interesser. Med tanke på hvordan nasjonalsosialistiske Tyskland hamlet opp med den radikalt overproporsjonale jødiske innflytelsen på bank, finans, media og politikk, så vil nok jødene gjøre alt de kan for å hindre Europeisk nasjonalisme fra å blomstre opp igjen. Dermed promoterer de nok multikulturalisme for å bryte ned Europeisk kultur og nasjonalfølelse. Det henger nok også sammen med det som kalles Jewish supremacism, som fra jødenes perspektiv nødvendiggjør en verden der andre nasjoner er for svake til å stå imot dem.

Her snakker jødinnen Barbara Specter kort om hvordan jøder har en ledende rolle i å "lære Europa å være multikulturalistisk": http://www.youtube.com/watch?v=GmjAy25t6-I

Det er skrevet mange bøker om disse temaene, og det er mye mer å si, men jeg er litt knapp på tid nå og er heller ikke velskolert nok i emnet til å forklare bedre enda. Kanskje noen andre kan gjøre en bedre jobb.

Quote Originally Posted by Lydig View Post
    Om mennesker unngår å se på program som promoterer multikultur så vil disse fases ut.
    Men ser mennesker på multikulturalistiske medier fordi de er multikulturalister, eller er mennesker multikulturalister fordi de ser på multikulturalistiske medier? Folk flest som ser på slike medier er kanskje ikke fritenkende nok til å innse at det er multikulturalistisk programmering. Dermed blir det som en ond sirkel så lenge massemedia er såpass sterkt preget av politisk korrekhet.

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    Jeg holder med deg i at media i statene er i stor del styrt av sionisme (både kristne og jøder).

At vi kan klandre jøder som enkelt mennesker for multikulturalismen nekter jeg på. At de har noen stemmer er helt klart, men det å tro at en hånd med jøder styre verdens innvandringspolitkk er fjernt for meg!
    Om vi ser på innvandringen i Norge så promoteres den i stor grad av venstresiden! SV som er i sittende regjering har gått ut å sagt at de er åpne for militærmakt mot Israel!
    Støre i AP går krast ut mot staten israel, men åpner grensene for lykkejegere.

Resolution 250: (April 27) " ... 'calls' on Israel to refrain from holding military parade in Jerusalem".
    Resolution 251: (May 2) " ... 'deeply deplores' Israeli military parade in Jerusalem in defiance of Resolution 250".
    Resolution 252: (May 21) " ... 'declares invalid' Israel's acts to unify Jerusalem as Jewish capital".
    Resolution 256: (August 16) " ... 'condemns' Israeli raids on Jordan as 'flagrant violation".
    Resolution 258: (September 18) ... expressed 'concern' with the welfare of the inhabitants of the Israeli-occupied territories, and requested a special representative to be sent to report on the implementation of Resolution 237, and that Israel cooperate.
    Resolution 259: (September 27) " ... 'deplores' Israel's refusal to accept UN mission to probe occupation".
    Resolution 262: (December 31) " ... 'condemns' Israel for attack on Beirut airport".
    Resolution 265: (April 1, 1969) " ... 'condemns' Israel for air attacks on Salt".
    Resolution 267: (July 3) " ... 'censures' Israel for administrative acts to change the status of Jerusalem".
    Resolution 270: (August 26) " ... 'condemns' Israel for air attacks on villages in southern Lebanon".
    Resolution 271: (September 15) " ... 'condemns' Israel's failure to obey UN resolutions on Jerusalem".
    Resolution 279: (May 12, 1970) "Demands the immediate withdrawal of all Israeli armed forces from Lebanese territory."(full text)
    Resolution 280: (May 19) " ... 'condemns' Israeli's attacks against Lebanon".
    Resolution 285: (September 5) " ... 'demands' immediate Israeli withdrawal from Lebanon".
    Resolution 298: (September 25, 1971) " ... 'deplores' Israel's changing of the status of Jerusalem".
    Resolution 313: (February 28, 1972) " ... 'demands' that Israel stop attacks against Lebanon".
    Resolution 316: (June 26) " ... 'condemns' Israel for repeated attacks on Lebanon".
    Resolution 317: (July 21) " ... 'deplores' Israel's refusal to release Arabs abducted in Lebanon".
    Resolution 331: (April 20, 1973)
    Resolution 332: (April 21) " ... 'condemns' Israel's repeated attacks against Lebanon".

At store organisasjoner ønsker å dempe nasjonalismen har ingenting med Jøder å gjøre! Ironisk nok så er det jo de partiene som er mest kritisk til innvandring som har jøder på laget her i skandinavia.

-Lydig