Page 2 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 11 to 20 of 109

Thread: Verktøykasse Mot Anti-Hvite

Senior Member Sigyn's Avatar
    Last Online
    Friday, August 24th, 2012 @ 05:34 PM
    Ethnicity
    Swedish
    Country
    Sweden Sweden
    Single adult
    Politics
    Nationalist
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    7
    Thanked in
    5 Posts
    Quote Originally Posted by Sågverksarbetaren View Post
    Videon är översatt från den amerikanska The mantra-videon (orginalet) på ett alldeles för lojalt sätt. Problemet med detta är att "vit" är en viktigare identitetsmarkör i the melting pot som ju USA är, än vad den är här i norden eller i Europa.
    Exakt vad jag tänkte. Europa är ju inte som i USA, där man är antingen "vit", "brun", "svart" eller "gul". Vi identifierar oss med våra egna nationalstater i första hand. Därför borde man ändra lite på det amerikanska mantrat för att passa europeiska länder bättre (i det här fallet, Danmark).

Sen har Feu Denfer en poäng också, att det är den psykologiska propagandan som räknas och inte det egentliga innehållet. På det sättet funkar videon, även om den är långt från perfekt.

Quote Originally Posted by velvet
    "White" goes far beyond anything our people can grasp, and in fact, they shouldnt even start grasping it.
    I wouldn't be too worried if I was you. I think many of these people are still nationalistic in the European way: I seriously doubt that anyone in the Swedish "pro-white" crowd wants to import a bunch of Albanians, no matter how "white" they may be.

Senior Member Lydig's Avatar
    Last Online
    Tuesday, August 14th, 2012 @ 10:56 AM
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Nordic Union Nordic Union
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    Grei underholdningsverdi på filmen, men ikke noe mer!
    Filmen kan vel gi grunnleggende innsikt i hvordan debatteringen mot "oss" foregår!
    Uansett så finnes det ingen guide for å argumentere mot sosialdemokrater!
    Argumenter skal baseres på førstehåndserfaringer, statistikker og retorikk!
    Dette er den eneste måten å vinne debatter på!
    Ingen innøvde argument vil fungere i praksis i denne sammenhenger!
    "Dersom han sier A, så sier du B. Da vil han si C, dette svarer du med D"
    Det er ikke sånn debattene med disse menneskene foregår!

Som oftest gulper de opp statistikker som er så uspesifiserte at det ikke skildrer det Norge vi lever i!

Jeg tror at individer som ikke er istand til å argumenter for/imot ting uten en guide skal holde seg unna debatten!
    Det gjør bare saken vår enda verre! Dessverre så er det ofte slik at de som åpner munnen sin først i innvandringsdebatten er ofte de som burde holde munn!
    Hvordan du ordlegger deg er ofte viktigere enn selve innholdet! (Det er dessverre slik politikk foregår nå til dags)

Viktige punkter i en slik debatt er å være forberedt på at motparten vil gjemme sin ideologi i argumentene! Dette er ofte argumenter som har mer rot i ideologien selv enn vedkommendes personlige relasjoner til saken!

1:Se for deg hvilket svar du vil få, før du åpner munnen!
    -Regn med å måtte svare på tiltale!
    -Ikke legg ut om statistikker du ikke har kjennskap til, er du helt på jordet så
    be vedkommende vise til kilder
    -Det å lytte til motparten er viktig! Da vil du kunne
    anse hvor dialogen vil føre dere videre!

2:Ikke vis for stor tilknytningen til ett enkelt demokratisk parti!
    -Dette fritar deg fra argumentasjon rundt andre ting.
    Eks: Viser du stor interesse for ett parti vil du måtte svare for deg rundt deres banale politikk!
    Husk: Debatten handler om dine meninger, ikke partiets.

3:Konkrete argument, ingen tomsnakk!
    -Kvantitet kiler deg ofte opp i ett hjørnet! Dette er hjørnet du vil ha motparten i
    -En god debattant vil snappe opp din usikkerhet fort, dette vil bli brukt imot deg
    -Forklar vedkommende at dette ikke er personlig mot noen.

4:Ha argument som hat rot i virkeligheten!
    -Like viktig er det at du har argument som du tror motparten kan assosiere seg med! Dette trenger ikke å være argument som vedkommende er enig i, men som han/hun vet er en faktor.

5efiner hva du mener med innvandring!
    -En sveitsisk lege er i mine øyne ingen innvandrer.
    -Forklar vedkommende om hvordan venstrefolk manipulerer statistikker!
    Eks: Svensker og polakker kommer med i disse tallene, disse er i utgangspunktet ikke en økonomisk byrde for oss! Disse er 2 av mange land som drar arbeidsledigheten blant innvandrere ned!

6:Forklar med statistikker hvor du mener Norge er på veg!
    -Ikke-vestlige topper samtlige statistikker
    -De viser mindre engasjement til å bidra til fellesskapet
    (Kunne holdt på i evigheter her)

7:Ikke bruk nedlatende ord mot debattanten. Dette er ikke en personlig debatt.
    -Anti-hvit er ett idiotisk ord blant annet.
    Om man engang klarer å lirke det ut av vedkommende så kan man på en vennlig måte spørre vedkommende om han er det!

8:Fortell hva du ønsker at Norge skal være (og hva det ikke skal være)
    -En kultur som baserer seg på vitenskap, fremfor fundamentalisme
    -Ett trygt land hvor alle kan ferdes fritt på alle døgnets tider uten å gi våkenetter til sine nære.
    (se punkt 9 og 11)

9:Argumenter for trygghet, kultur og fremtid for barna!
    -husk at nåtiden ikke er en gave fra våre forfedre, men heller ett lån fra våre barn

10:Argumenter for hvor velferdsstaten vår ender om dette fortsetter!
    -Jeg (Lydig) mener at den skandinaviske velferdsmodellen i prinsippet er ganske fin!
    -Progressivt skattetrykk
    -Gratis utdanning
    -Statlig styrt helsetjeneste (gjennom folketrygden)
    -Relativt fri handel
    -Flotte pensjonsordninger
    -Greie trygdeordninger
    -Små klasseskiller i landet (globalt sett)
    -Ett system som gir den enkelte en god sjanse til å nå sine drømmer

11: Forklar hvordan velferdsstaten ødelegges av ikke vestlig innvandring!
    -Folk demoraliseres
    -Ikke vestlige innvandrere missbruker velferdssamfunnet vårt som vi ønsker!
    -Vanskeligere og akseptere skattetrykket når en stor del av innvandrerne lever på offentlige ytelser.
    -Ikke-vestlige innvandrere har ofte (ikke alltid) ingen intensjon om og bli med på spleiselaget! Jeg generaliserer ikke alle her, ettersom jeg vet hva motargumentet er.

12: Dra frem kulturforskjellene våre!
    -Jeg mener at våre kulturer ikke er forenelige
    -Forklare hva kultur faktisk er (i mine øyne er det en gruppes felles interesser, historie og arv)
    -Multikultur misslykkes over hele verden (viser til resten av Europa)
    -Hvor mye ulykke skal etniske nordmenn gå gjennom før man åpner øynene.

13: Argumentasjon rundt U-hjelp:
    -I mine øyne burde være frivillig
    -U-hjelp fungerer bedre om man sender midler, lærere osv til landene direkte!
    Dette er mer kostnadseffektivt og sparer fellesskapet vårt for mange skattekroner!
    -Momsfritak på frivillighet (dette gjelder både lokalt og internasjonalt)
    Skal man engang stoppe den statlige pengestrømmen til U-land så er momsfritak på frivillighet en start!

14: Den demografiske utviklingen:
    -Antall fødsler i Norge er veldig lav.
    Dette skyldes at tiden ikke strekker til, evt.. at vi er demoralisert
    -Antall fødsler blant innvandrere er veldig høy! Disse menneskene lever med sekulære rettsregler der kvinnen er hjemme med barn ofte(trygdet).
    -Den demografiske utviklingen i Europa er større enn utviklingen som skjedde i USA (indianerne ble satt i reservater).
    -Hvor mye innvandring tåler Norge?
    -Familiegjenforening gjør at integreringen blir enda verre!

Husk:
    Målet med en debatt er ikke å vise at du har rett! Målet er å vise at motparten tar feil.

Jeg satt opp disse punktene for å vise hvordan jeg tenker i en slik debatt!
    Det er ikke ment som en guide til andre, kun en skisse på en tankegang jeg mener er bra!
    God debatt
    Kapitalisme er ikke mer til den enkelte!
    Kapitalisme er mer til enkelte!

-Lydig

Senior Member Feu denfer's Avatar
    Last Online
    Monday, August 20th, 2012 @ 09:27 PM
    Ethnicity
    Norwegian
    86
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    Quote Originally Posted by Lydig View Post
    Dette er den eneste måten å vinne debatter på!
    Ingen innøvde argument vil fungere i praksis i denne sammenhenger!
    "Dersom han sier A, så sier du B. Da vil han si C, dette svarer du med D"
    Det er ikke sånn debattene med disse menneskene foregår!
    Jo, dessverre/heldigvis er det det. Folkene bak videoen har sittet og testet de samme metodene mot anti hvite i flere år. Bob Whitaker har gjort det i over 50 år. Det finnes en gruppe på 50-100 personer som gjør dette hver eneste dag, uke inn og uke ut, og møter de samme argumentene som kommer hver eneste dag. Det er så forutsigbart at vi har det på regneark!

Du virker som en smart mann, men hvorfor vil du bruke en time med statestikk de færreste gidder å høre på for å bevise at motstanderen bommer med fakta, hvis du kan avsløre han med en setning?

Debatter vinnes ikke ved å være intellektuell, den vinnes ved å være smart. Du trenger ikke være smart for å rope rasist. Men du vinner debatten. Derfor er det smart!

Senior Member
    Last Online
    Friday, August 24th, 2012 @ 11:52 PM
    Ethnicity
    Norwegian
    Country
    Norway Norway
    520
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    Grafisk fremstilling av Carl G. Jungs modell:

Modell a. viser henholdsvis den kollektive bevissthet (Fellesrom / frihetsrom) for en homogen gruppe og den kumulerte folkeviljen til en homogen gruppe.

Modell b. viser kollektiv bevissthet (Fellesrom / frihetsrom) for en heterogen (multikulturell) gruppe samt den kumulerte "folkevilje" for samme gruppe.

Som man tydelig ser av modell b. så vil det være nærmest umulig å oppnå noen som helst samhandling med et så lite fellesrom. Dette betyr at landets myndigheter vil bli nødt til å skape et kunstig fellesrom definert av lover og sanksjoner som går på bekostning av alle gruppene. Resultatet er et åndelig og kulturelt dødt kontrollsamfunn, mye likt det vi ser i hele den vestlige verden i dag.

Modellen er ikke avhengig av en spesifikk folkegruppe, men er allmenngyldig for enhver folkegruppe på jorden. Influx av fremmede i en viss størrelsesorden dreper det opprinnelige samfunnet og skaper et monster preget av utrygghet, sosial uro, ufrihet og disharmoni.
    Attached Images Attached Images  

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    Quote Originally Posted by Feu denfer View Post
    Jo, dessverre/heldigvis er det det. Folkene bak videoen har sittet og testet de samme metodene mot anti hvite i flere år. Bob Whitaker har gjort det i over 50 år. Det finnes en gruppe på 50-100 personer som gjør dette hver eneste dag, uke inn og uke ut, og møter de samme argumentene som kommer hver eneste dag. Det er så forutsigbart at vi har det på regneark!

Du virker som en smart mann, men hvorfor vil du bruke en time med statestikk de færreste gidder å høre på for å bevise at motstanderen bommer med fakta, hvis du kan avsløre han med en setning?
    Debatter vinnes ikke ved å være intellektuell, den vinnes ved å være smart. Du trenger ikke være smart for å rope rasist. Men du vinner debatten. Derfor er det smart!
    Tror vi er på forskjellige plan!
    Mitt mål er å endre folkemeningen til mennesker!
    Man "vinner" heller ingen sivil debatt mellom 2 mennesker ved å rope rasist! Like lite som man vinner om man kaller folk "anti-hvite".

Jeg liker å vise til statistikk av den enkle grunn at folk baserer meningene sine på feil tall!
    Søsteren min er medlem av Arbeiderpartiet (aktiv), vi har mange debatter om norges fremtid, men vi kaller ikke hverandre anti-hvit og rasist av den grunn!
    Du hjelper ikke en skurk ved å kalle han en skurk!
    Du hjelper han om du får vedkommende til å innse at veien han går er feil, konsekvensene av valgene, samt hva som skal til for å få han på rett kurs!

Ironisk nok kommer nedlatende ord til meg fra ny-nazister (ikke Nasjonal-Sosialister)! En gang ble jeg anklaget for å være jødenes talsmann, samt at jeg ble beskyldt for å ha mottatt en pose gullmynter fra liberale jøder!
    Jeg holdt på å knekke sammen av latter!

Ett par spørsmål til deg:

1:Hvilken setning var det jeg kunne bruke for å vinne debatten mente du?
    -Hva er din definisjon av å vinne en debatt?

2:Lever du i en verden der du tror at alle mennesker som promoterer flerkultur er anti-hvite?
    -Hvorfor velger 95%+ av disse å formere seg med etnisk norske?
    (ett kildefattig estimat fra min side, desverre! Har debattert med utallige "anti-hvite", kan ikke komme på ett tilfelle hvor vedkommende har barn eller samboer av ikke-vestlig opphav)

3: Har du prøvd å sette deg inn hva disse menneskene tror på?
    -Evt. hva kom du fram til?
    Jeg tviler sterkt på at det finnes mange i Norge som ønsker å utslette majoriteten!
    (Ser veldig mange som har ett vannvittig forhold til multikultur, samt at vi skal leve sammen, men ingen som har gitt indikasjon på at den etniske delen av norge burde dø ut!

-Lydig

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    86
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    Mitt mål er å endre folkemeningen til mennesker!
    Man "vinner" heller ingen sivil debatt mellom 2 mennesker ved å rope rasist! Like lite som man vinner om man kaller folk "anti-hvite".
    En debatt med tema "folkemord eller ikke" er ikke en sivil debatt.

Jeg liker å vise til statistikk av den enkle grunn at folk baserer meningene sine på feil tall!
    Folk baserer ikke meningene sine på tall. "Innvandring er lønnsomt". Jeg har aldri sett et tall i den sammenhengen.

Du hjelper han om du får vedkommende til å innse at veien han går er feil, konsekvensene av valgene, samt hva som skal til for å få han på rett kurs!
    Men hvis det vedkommende støtter defineres som folkemord, da vil du ikke påpeke det?

Ett par spørsmål til deg:

1:Hvilken setning var det jeg kunne bruke for å vinne debatten mente du?
    Hvis flerkultur er bra, hvorfor flytter alle hvite?

2:Lever du i en verden der du tror at alle mennesker som promoterer flerkultur er anti-hvite?
    Nei, men jeg lever i en verden hvor folkemordkonvensjonen forsvarer alle raser, nasjonale-, etniske og religiøse gruppers rett til å eksistere. Som gruppe. Er du mot at dette også gjelder hvite, da er du anti hvit.

-Hvorfor velger 95%+ av disse å formere seg med etnisk norske?
    Hvem som parrer seg med hvem er uinterresant. Hvis folk ønsker å delta i en annen gruppe er det greit for meg. Men ingen har noen moralsk rett til å definere hva slags gruppe jeg skal være medlem av.

3: Har du prøvd å sette deg inn hva disse menneskene tror på?
    -Evt. hva kom du fram til?
    Jeg tviler sterkt på at det finnes mange i Norge som ønsker å utslette majoriteten!
    (Ser veldig mange som har ett vannvittig forhold til multikultur, samt at vi skal leve sammen, men ingen som har gitt indikasjon på at den etniske delen av norge burde dø ut!
    Se filmen en gang til og hør hva de anti hvite sier. Det er ganske sykt. Motstanderen vår er et totalitært regime. Hvor mange totalitære regimer mener du har falt pga. te-salong debatter?

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    En debatt med tema "folkemord eller ikke" er ikke en sivil debatt.
    En sivil debatt er en dialog mellom to mennesker! Temaet spiller ingen rolle!

Folk baserer ikke meningene sine på tall. "Innvandring er lønnsomt". Jeg har aldri sett et tall i den sammenhengen.
    http://www.document.no/2011/05/bare-...r-innvandrere/
    fant ikke frem noe på SSB idag, men at innvandring er lønnsomt er bare tull!
    Trodde de brukte retorikk som: "innvandring er en berikelse" i større grad enn "lønnsomt".
    Berikelse er jo en ganske løs definisjon!

Men hvis det vedkommende støtter defineres som folkemord, da vil du ikke påpeke det?
    Jeg vil påpeke det, men jeg tror ikke "anti-hvite" som du kaller det, vil anse det de gjør som folkemord!
    Jeg forteller disse menneskene at innvandringen river velferdsstaten i fillebiter!

Hvis flerkultur er bra, hvorfor flytter alle hvite?
    Jeg har ikke sagt at flerkultur er bra! At folk flytter ut fra Groruddalen forteller meg bare at folk ikke klarer å leve sammen! Tror veldig mange av disse på venstreaksen enten blir boende, evt bor noe adskilt fra disse miljøene å dermed bare ser kulturen på avstand

Nei, men jeg lever i en verden hvor folkemordkonvensjonen forsvarer alle raser, nasjonale-, etniske og religiøse gruppers rett til å eksistere. Som gruppe. Er du mot at dette også gjelder hvite, da er du anti hvit.
    Hva med Palestinerne? Mener du at folkemordkonvensjonen gir nok støtte til disse? Mener jeg leste at Guds utvalgte skulle stenge av strømmen til disse stakkars menneskene!
    Vi har demokrati, det er ingen som tvinger deg til å stemme parti AP/SV.
    Vi står helt fritt til å opprette ett parti som ikke støtter organ som tvinger på oss innvandring!

Hvem som parrer seg med hvem er uinterresant. Hvis folk ønsker å delta i en annen gruppe er det greit for meg. Men ingen har noen moralsk rett til å definere hva slags gruppe jeg skal være medlem av.
    Det var ikke poenget mitt! Det jeg sier er at om disse menneskene på liv å død vil ha pigmentfattige mennesker vekk fra landet, hvorfor finner de seg ikke medlemmer av andre grupper?

Se filmen en gang til og hør hva de anti hvite sier. Det er ganske sykt. Motstanderen vår er et totalitært regime. Hvor mange totalitære regimer mener du har falt pga. te-salong debatter?
    Jeg snur heller på flisa! Hva har DU gjort for å fremme saken vår?
    Vi står ovenfor en fiende som kun kan kjempes om vi får flere på laget!
    Det å ha "A-B-C-D" debatt funker bare ikke!
    Man kan ærlig talt ikke mene at det å kalle hverandre ting gjør en forskjell! Det er sånn vi gjorde på barneskolen!

Ett tiltak jeg mener er viktig er å ha utleveringsavtaler med land som får støtte fra oss! Her har vi muligheten til å legge press på landene med sanksjoner om de ikke går med på dette!

-Lydig

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    86
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    En sivil debatt er en dialog mellom to mennesker! Temaet spiller ingen rolle!
    Nei. En debatt der den ene siden foreslår å utrydde en folkegruppe er ikke sivil.

http://www.document.no/2011/05/bare-...r-innvandrere/
    fant ikke frem noe på SSB idag, men at innvandring er lønnsomt er bare tull!
    Trodde de brukte retorikk som: "innvandring er en berikelse" i større grad enn "lønnsomt".
    Berikelse er jo en ganske løs definisjon!
    Du tok ikke poenget. Ingen har blitt overbevist om at innvandring er lønnsomt pga. tall. De tror på det fordi de har blitt fortalt det. Poenget er:

*De bryr seg ikke egentlig om det er lønnsomt eller ikke
    *De bryr seg ikke egentlig om at andre folkegrupper også har hatt slaver
    *De bryr seg ikke egentlig om å hjelpe folk
    *De bryr seg ikke egentlig om det de sier er rett eller feil

Uansett hva du måtte presentere av fakta og tall vil de ALLTID komme opp med noe som "tilfeldigvis" leder til innvandring, integrering og assimilering. Politisk korrekthet er en religion, alt baseres på tillit til åndelig leder og på helvete for dem som tror noe annet. Hver gang de antihvite blir tilbakevist bytter de bare argument, men beholder samme syn. Om månen er gul og himmelen blå er det gode nok grunner til at vi skal ha massiv innvandring, integrering og assimilering til alle hvite land, og bare til hvite land. Derfor må man gå på motiv: Det de foreslår er folkemord, og alle argumenter de foreslår er bare rettferdiggjøring. Men man kan ikke rettferdiggjøre folkemord.

Man kan ærlig talt ikke mene at det å kalle hverandre ting gjør en forskjell! Det er sånn vi gjorde på barneskolen!
    Dette ER barneskolen. Den som roper høyeste og gjentar mest bestemmer kallenavn, reglene for leken og hvem som får være med. Derfor kan søsteren din snakke på TV mens du får lov til å slippe til på internettfora for spesielt interesserte. Det er realiteten.

Det å ha "A-B-C-D" debatt funker bare ikke!
    En god vitenskapsmann tester hypotesene sine. Det kan du gjøre her: http://whitakeronline.org/blog/.

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    Subrace
    Nordid
    Country
    Norway Norway
    State
    Protestant
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    Nei. En debatt der den ene siden foreslår å utrydde en folkegruppe er ikke sivil.
    Man kan vel kalle det forskjellige ting! Vi prater om to forskjellige ting!
    Du snakker om den generelle debatten man ser i TV (denne er ikke sivil).
    Jeg snakker om dialogene jeg har med Ola-SV i gata! Denne dialogen er en etisk ladet!

Du tok ikke poenget. Ingen har blitt overbevist om at innvandring er lønnsomt pga. tall. De tror på det fordi de har blitt fortalt det. Poenget er:

*De bryr seg ikke egentlig om det er lønnsomt eller ikke
    *De bryr seg ikke egentlig om at andre folkegrupper også har hatt slaver
    *De bryr seg ikke egentlig om å hjelpe folk
    *De bryr seg ikke egentlig om det de sier er rett eller feil

Uansett hva du måtte presentere av fakta og tall vil de ALLTID komme opp med noe som "tilfeldigvis" leder til innvandring, integrering og assimilering. Politisk korrekthet er en religion, alt baseres på tillit til åndelig leder og på helvete for dem som tror noe annet. Hver gang de antihvite blir tilbakevist bytter de bare argument, men beholder samme syn. Om månen er gul og himmelen blå er det gode nok grunner til at vi skal ha massiv innvandring, integrering og assimilering til alle hvite land, og bare til hvite land. Derfor må man gå på motiv: Det de foreslår er folkemord, og alle argumenter de foreslår er bare rettferdiggjøring. Men man kan ikke rettferdiggjøre folkemord.
    Jeg er ikke veldig uenig med deg! Jeg tror vi har relativt likt syn på innvandring! Forskjellen er at jeg har ett annet syn på hvor vi kan gjøre av de!
    Det er komplett umulig å få sendt disse menneskene tilbake! Det trengs en revolusjon for å få til dette!

Dette ER barneskolen. Den som roper høyeste og gjentar mest bestemmer kallenavn, reglene for leken og hvem som får være med. Derfor kan søsteren din snakke på TV mens du får lov til å slippe til på internettfora for spesielt interesserte. Det er realiteten.

En god vitenskapsmann tester hypotesene sine. Det kan du gjøre her: [url]http://whitakeronline.org/blog/[/url

Poenget er vel at vi må rope høyere, stå frem som hva vi er med "navn og bilde"! Vi har ingenting å skamme oss over!
    Jeg har værtfall ikke det! Jeg er etnisk norsk, har ingeniørutdanning, plettfritt rulleblad (Ved unntak av en fartsbot) samt vært i værtfall 50 land!
    Dette gir meg ett solid grunnlag for å uttale meg! Tror jeg kan mer om
    andre kulturer enn disse kulturmarxistene! Det er veldig enkelt å prate pent om andre kulturer mens en sitter på quizkveld! Det er noe annet når du har sett Cuba, Libya og Nord-Korea på kloss hold!

Problemet med folk som oss er at vi i alt for stor bruker tiden vår på disse foraene! Av den grunn blir vi neglisjert i samfunnet av bedrevitende!
    Det er absolutt ikke noe galt i Nasjonal-Sosialisme!
    Jeg ønsker ikke annet en fred og ro for det norske folk!

Ta til gatene, spre budskapet til folk du kjenner!

-Lydig

Last Online
    Ethnicity
    Norwegian
    86
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    Jeg er ikke veldig uenig med deg! Jeg tror vi har relativt likt syn på innvandring! Forskjellen er at jeg har ett annet syn på hvor vi kan gjøre av de! Det er komplett umulig å få sendt disse menneskene tilbake! Det trengs en revolusjon for å få til dette!
    Det handler ikke om hvem som bor hvor, det handler om retten til å eksistere som gruppe. Det er ikke kriminelt å være for innvandring. Men det er kriminellt å bruke innvandring som metode for å ødelegge en folkegruppe.

Alle folkegrupper har rett til å eksistere. Også hvite. Man trenger ikke være nasjonalsosialist for å mene det. Men man må være ganske anti hvit for å mene det motsatte. Hvorfor skal man da diskutere økonomi?

Page 2 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast