Results 1 to 2 of 2

Thread: Polisie Ry Man Van Pad Af

Senior Member
    Hamrammr's Avatar
    Last Online
    Friday, February 15th, 2019 @ 05:50 AM
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Germany, Netherlands & Alsace
    Subrace
    Cromagnoid
    Country
    South Africa South Africa
    35
    Politics
    NS
    Religion
    Heathen
    Thanks Thanks Given 
    8
    Thanks Thanks Received 
    13
    Thanked in
    5 Posts

Polisie Ry Man Van Pad Af

‘Het jy seergekry? Nee, jy lyk orraait – sorrie , ons moet nou ry.”
    So het twee polisiebeamptes van Midrand glo gister aan mnr. Christof Botha (25), ’n elektriese ingenieur, gesê kort nadat hulle hom na bewering van die pad afgery het.
    Die beamptes het toe gesê hulle het reeds ’n ambulans gebel, maar moet gaan, want hulle is op soek na iemand wat ’n huis in die omgewing beroof het.
    Nog ’n polisievangwa het ’n paar minute later by Botha stilgehou en gesê hy moet die ambulans self bel, want dit sal vinniger wees, het hy vertel.
    En toe vryf Johannesburgse metropolisiebeamptes sout in sy wonde deur hom glo R100 te vra om die saak verder te voer.
    Botha, die pa van ’n 18 maande oue kind, was omstreeks 04:45 op pad werk toe toe die polisievangwa – sonder blou ligte – op die R526 op hom afgepyl het, het hy gesê.
    Hy het uitgedraai, op die sypaadjie gery, ’n sloot getref en beheer oor sy werkbakkie verloor. Dit het omgeslaan.
    Botha het gister met ’n nekstut geloop en ook oor pyn in sy rug gekla.
    “Ek het eers gedink die bestuurder van die vangwa het aan die slaap geraak en het toe uitgedraai.
    “Toe ek op die grondpad ry, het hulle steeds op my afgepyl gekom. Hulle wou my stamp – beslis.”
    Hy was ’n rukkie lank in die bakkie vasgepen en moes ’n ruit uitslaan om uit te klim.
    Nadat hy uitgeklim het, was die polisiebeamptes weg.
    Sowat vyf minute later het hulle teruggekom. “Ek het hulle gevra of dit hulle is wat voor my ingery het, toe sê die polisieman: ‘Ja, ek dink so.’?”
    Die metropolisiebeamptes het 45 minute later saam met ’n ambulans op die toneel opgedaag.
    ’n Metropolisiebeampte het sy verklaring afgeneem, maar gesê Botha moet R100 betaal om die saak verder te voer.
    Die metropolisiebeamptes het hulle uit die spore gemaak toe hy weier en die bestuurder van ’n insleepvoertuig wat daar opgedaag het, gevra of hy van die R100 weet.
    “Ek is kwaad en verlig. Ek is verlig dat ek lewend daaruit gekom het, maar kwaad dat die polisie so opgetree het. Dit is belaglik. Hoe kan hulle jou net van die pad af stamp?” wou Botha weet.
    Hy oorweeg stappe teen die polisie.
    Ao. Mmakgomo Semono, polisiewoordvoerder, het gister gesê volgens die betrokke beamptes het Botha te vinnig om die draai gekom en beheer oor sy bakkie verloor.
    Hulle het die ambulans gebel.
    Semono het gesê daar was nie ’n tweede polisievoertuig nie.
    Hoofsupt. Wayne Minnaar, metropolisiewoordvoerder, het gesê dit is moontlik dat Botha die beamptes verkeerd verstaan het oor die R100.
    As Botha ’n afskrif van sy verklaring wil hê, moet hy by die metropolisie se kantore in Johannesburg daarom aansoek doen, maar hy sal dit nie kan kry voordat die ondersoek afgehandel is nie.

-Beeld
    http://www.beeld.com/Suid-Afrika/Nuu...ad-af-20100803

Senior Member
    Hamrammr's Avatar
    Last Online
    Friday, February 15th, 2019 @ 05:50 AM
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Germany, Netherlands & Alsace
    Subrace
    Cromagnoid
    Country
    South Africa South Africa
    35
    Politics
    NS
    Religion
    Heathen
    Thanks Thanks Given 
    8
    Thanks Thanks Received 
    13
    Thanked in
    5 Posts
    Johannesburg - “Are you hurt? No, you look alright - sorry, we have to go now.”
    This is what two police officials from Midrand allegedly told Christof Botha, 25, and electrical engineer, shortly after they allegedly pushed him off the road.
    At that stage the officials said they had already called an ambulance but had to go, since they were looking for someone who had robbed a house in the area.
    Another police van stopped next to Botha a few minutes later, and the officer told him to phone the ambulance himself, since that would be quicker, he said.
    And then Johannesburg metro police officials rubbed salt in his wounds by allegedly asking him for R100 to proceed with the case.
    Botha, the father of an 18-month-old child, was on his way to work at about 04:45 when the police van - without its blue lights flashing - charged straight at him on the R526, he said.

'Wanted to hit me'

He swerved, drove onto the pavement, hit a ditch and lost control of his work bakkie. It overturned.
    Botha was walking with a neck brace on Tuesday and complained about back pain.
    “At first I thought the driver of the van must have fallen asleep and swerved out of the way.
    “But when I was driving on the gravel road, they still headed straight for me. They wanted to hit me - no doubt about it.”
    He was trapped in the bakkie for a while and had to break a window in order to get out.
    After he had climbed out, the police officials were gone.
    They returned about five minutes later. “I asked if it was them who had swerved in front of me, and the policeman said: ‘Yes, I think so’.”

Considering legal steps

The metro police officials arrived at the scene 45 minutes later together with an ambulance.
    A metro police official took his statement, but said he would have to pay R100 to proceed with the case.
    The metro police officials left when he refused to pay and asked the driver of a tow-in vehicle, which had since arrived on the scene, whether he knew about this R100.
    “I’m furious but relieved. I’m relieved to have escaped alive, but furious that the police behaved like that. It’s ridiculous. How can they simply force you off the road?” Botha asked.
    He is considering legal steps against the police.

Police's view

Mmakgomo Semono, police spokesperson, said on Tuesday that, according to the officials, Botha came around a corner too quickly and lost control of his bakkie. They called the ambulance.
    Semono said there was no second police vehicle.
    Wayne Minnaar, metro police spokesperson, said it is possible that Botha might have misunderstood about the R100.
    If Botha wants a copy of his statement, he has to apply for it at the metro police’s offices in Johannesburg, but he won’t be able to get it before the investigation has been completed.