Results 1 to 6 of 6

Thread: Roodt Self Vír Die Semitisering Van Afrikaners

Funding Member
    „Friend of Germanics”
    Funding Membership Inactive
    Stormraaf's Avatar
    Last Online
    @
    Ethnicity
    Afrikaner
    Country
    Netherlands Netherlands
    35
    Thanks Thanks Given 
    51
    Thanks Thanks Received 
    23
    Thanked in
    15 Posts

Roodt Self Vír Die Semitisering Van Afrikaners

Prominente aktivis vir die Afrikanersaak Dr. Dan Roodt is die afgelope tyd besig om met sy skrywes (en videomateriaal) vanuit Israel Zionisme en - meer tot die punt inaggenome die titel wat ek gekies het - ander memetiek skadelik tot Afrikaners se volksbewussyn aan te blaas.

Wat spesifiek steurend sal wees vir enigiemand wat onomwonde 'n Noord-Europese karakter wil handhaaf, is die oorhaling tot identifisering met Jode en Jodedom. Roodt het voorheen geargumenteer dat sy Jȯodse oupa-grootjie die naam Boer meer waardig was as Boere op meriete van die kant wat hy gedien het tydens die Tweede Vryheidsoorlog, so die idee van vae skeidingslyne tussen die Jȯodse en Afrikaner etnisiteite is natuurlik vir hom niks nuut nie. Sekerlik mees kommerwekkend is dat nasionalistiese Afrikaners oënskynlik wyd hierdie kruis-Jȯods-Afrikaner sentimente heelhartig verwelkom, soveel so dat teenkanting teen Zionisme deur kommentators streng bestempel word as anti-Afrikaner op beide die PRAAG webtuiste asook Facebook. Kan ons veronderstel dat die agenda tans met soveel ywer gedryf word juis omdat die tipiese Protestante Afrikaner vandag reeds besonders Jȯodsgesind is om mee te begin?

'n Paar aanhalings gehaal uit sy rubriek op PRAAG, uit sy artikel Poskaart uit Jerusalem:

Indien die Afrikaner hoegenaamd gaan herstel, sal ons radikaal en revolusionêr moet begin dink oor hoe ons, op die rand van ons huidige ondergang, 'n nuwe identiteit en leefwyse kan smee wat ons kan vrywaar van Europese pessimisme en pasifisme.
    Vrywaring van pessimisme en pasifisme is 'n voordiehandliggende en logiese vereiste, maar hy stel dit (subtiel) gelyk aan die distansiëring van 'n Europese identiteit. Waar 'n kwaliteit tans onderbreek in Europa stel hy dus voor ons draai ons rug op ons Europese wese en skep 'n kunsmatige konstruk, instede om die identiteit wat ons op natuurlike wyse oorgeërf het te koester en onsself daaronder te verbeter.

Ek het 'n broertjie dood aan "Israelvisie" en soortgelyke sektariese idees, maar ons sal na die wortels van ons kultuur en geloof moet terugkeer.
    Hy het 'n broertjie dood, maar hy koppel steeds die idee van 'n oorsprong in die Midde-Ooste aan ons eie wortels, wat in terme van ons biologiese Germaanse wese, waar dit meeste geld, doodgewoon en onverdedigbaar verkeerd is (hierdie sy van ons oorsprong word egter nie eers uitgelig nie). Sy pleidooi is natuurlik om van ons natuurlike wortels af te sien na aanleiding van die oorsprong van Christendom en dié se verhouding met Jodedom.

Toe PW Botha destyds as minister van verdediging vir Vorster gevra het hoe hy oor die verkoop van die bomme aan Israel voel, het dié geantwoord: "Wel, ons lees uit dieselfde boek, al lees hulle net die eerste helfte. Waarom nie?"
    Wys jou net hoe Calvinistiese politieke leiers vraagstukke van geopolitiese omvang benader.

Vanuit 'n daaropvolgende nuusartikel, ook op PRAAG:

"Sedert die tyd van Paul Kruger, het die Afrikanervolk nog altyd in harmonie en broederskap met Jode saamgeleef en gedurende die twintigste eeu was Israel een van ons getrouste bondgenote.
    Waar, en waar, maar eersgenoemde was uiteindelik tot ons eie nadeel en spreek van Afrikaners se losgetorringde konsep van volk reeds toe, en laasgenoemde is 'n eksterne faktor, prakties werkbaar solank dit nie oorgaan tot 'n invloed op ons kollektiewe bewussyn en dus 'n interne faktor word nie.

Vir my blyk dit 'n fout te gewees het om 'n blinde oog te draai tot Dr. Roodt se vorige wenke tot sy Zionisme. Self dink ek steeds die meeste van sy werk is insiggewend en dra die potensiaal om Afrikaners se ingesteldheid positief te verstel, en ek skat sy toekomstige werk sal van dieselfde gehalte wees. Daarom vind ek dit besonders demoraliserend dat Roodt oënskynlik 'n broederlike verhouding tussen Jȯod en Afrikaner najaag en hom wil aansluit by die soort kamma-nasionalisme van Geert Wilders. Dis wel die moeite werd om die opstel waarna ek hierbo verwys te lees. Soos gewoonlik lê Roodt sekere logiese waarhede uiteen. Die probleem kom in waar Jȯodsgesindheid ingemeng word daartussen, soos Rohypnol in jou drankie (bespeur tog net die Jȯod in die skaduwee voor jy als afsluk).

Indien die aanname van 'n semi-Jȯodse karakter die pad is wat Afrikanernasionalisme gaan inslaan, bied dit dan nog enigsins 'n heenkome vir die Afrikaner wie onomwonde 'n alleenlik Germaanse kwaliteit vir homself en sy volk wil nastreef?

Senior Member
    Hamrammr's Avatar
    Last Online
    Friday, February 15th, 2019 @ 05:50 AM
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Germany, Netherlands & Alsace
    Subrace
    Cromagnoid
    Country
    South Africa South Africa
    35
    Politics
    NS
    Religion
    Heathen
    Thanks Thanks Given 
    8
    Thanks Thanks Received 
    13
    Thanked in
    5 Posts
    Dis hartseer dat die meeste Afrikaners Joodse liefhebbers is. Die grootste probleem is dat hulle weens hulle Christelike agtergrond eerder assosieer met die Jode as hulle eie nasie. Die Afrikaner sien hulle as die hoeksteen van Christendom aangesien Jesus 'n Jood was. Die redenasie is dat enigiets met 'n Christelike konnotasie dan nie sleg kan wees nie. Nog 'n rede is dat die Jode oorspronklik die handelaars, dokters en prokureurs op die dorpe was en dus die gesiene persone was. Ek onthou nog hoe my oupa en ouma aan moederskant met die grootste ontsag van hulle gepraat het. Daarenteen was die "Jerries" (Bynaam vir Duitsers tydens WW2) slegte mense. Dus was daar op grond van geloof eerder met andere as met hul eie volk geassosieer.

Op ligter noot, my ouers se familie het gedurig stry gekry oor politiek! My moederskant was Smuts mense en aan Vaderskant was hulle Hertzog ondersteuners. My Oupa aan vaderskant is in die vroeë veertigerjare gearresteer omdat hy en vriende 'n swastika met wit klippe op die koppie by Winburg gepak het. Die Britse owerhede was nie baie lief vir Nazi-gesindes nie!

Senior Member

Last Online
    Wednesday, August 15th, 2012 @ 04:57 PM
    Status
    Available
    Ethnicity
    German Boer
    Ancestry
    German
    Subrace
    Nordid
    Country
    Germany Germany
    State
    Transvaal Transvaal
    Single adult
    Occupation
    travel, technician
    Politics
    National sozialistisch
    Religion
    heidnisch
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post
    Graag wil ek aansluit by Stormraaf: Vandag bevestig Roodt weer Stormraaf se bevinding in sy laaste berig op Praag.]http://www.praag.co.za/dan-roodt-mag...nederland.html

Ongelukkig bly Suid-Afrika 'n antipode en beleef ons vandag 'n links-liberale nagmerrie, soortgelyk aan die voormalige Oos-Europa. Ons ervaar dieselfe menseregteskendings, geweld, verkragtings, omgewingsverval, asook etniese en taaldiskriminasie wat soveel lande agter die eertydse ystergordyn gekenmerk het.
    Te lafhartig om die werklike opstokers en beplanners by name te noem. In die tyd tussen eerste en tweede WO wie was die opstokers en selfs die leiers van hierdie brutale moorde soos bv. Bella Ku(h)n in Hongarye, wie was hulle wat die bolsjewistiese en kommunisties gruweldade gepleeg het? Ronnie Kasrils en Joe Slovo in SA. In ´n baie groter omvang as wat SA blankes tot op hede beleef het. Selfs tot in die nuwer tydsbestek van die DDR was die hoof van die staatsveiligheid niemand anders as ´n Jood Markus Wolf. Dit is deesdae ook vir die belangstellende ook geen geheim dat juis sy ministerie ´n hoof aandeel aan die oprig van geheime strukture (´n soort Mafia hierargie) in Suid-Afrika sowel as Suidwes-Afrika. Wat dan te goed, veels te goed vir Afrika intelek deurdagte en beplande aanvalle op plase en plotte verantwoordelik is. Die dade word haarfyn beplan en deur sogenoemde Afrika-tekens aan die uitvoerders oorgedra. Selfs die ATM bomme en geldtransitorowe en is veels te goed beplan. Dit is rowe wat vooraf met stophorlosie beplan word. Geen Kaffer het ´n benul van tyd. Ek is daarvan oortuig indien daar ´n SAP speurdiens en taakmag soos onder Kommisaris Genl. Coetzee in die tagtiger jare bestaan het, sou ons al lankal lyke gehad wat my teorie sou bewys.

Dit is ook dan geen wonder dat Houghton en Seapoint of Groenpunt dan nooit in die nuus is weens enige moord of roof deur Swart op "Wit".
    Net verlede week drink ek koffie saam met iemand van die Joodse Raad van Afgevaardigdes en onverwags bely hy teenoor my: "Ons vrees vir ons lewens in Suid-Afrika, nie as Jode nie, maar as blankes."
    So met ander woorde as hulle die aanvalers vroegtydig te kenne gee, wie en wat hulle is, dan hoef hulle niks te vrees nie, net in die geval wanneer die aanvaler hom nie kan ondersky nie.

Funding Member
    „Friend of Germanics”
    Funding Membership Inactive
    Stormraaf's Avatar
    Last Online
    @
    Ethnicity
    Afrikaner
    Country
    Netherlands Netherlands
    35
    Thanks Thanks Given 
    51
    Thanks Thanks Received 
    23
    Thanked in
    15 Posts
    Sien ook die bespreking Hitler Was Links! En Ander Gedagtes Uit Nederland (ook die titel van 'n opstel deur Dr. Roodt). Dit lig ook hierdie tendens van hom uit om sulke "inspuitings" van inagneming van Joodse belange in andersins pro-Afrikaner propaganda te maak.

Net verlede week drink ek koffie saam met iemand van die Joodse Raad van Afgevaardigdes en onverwags bely hy teenoor my: "Ons vrees vir ons lewens in Suid-Afrika, nie as Jode nie, maar as blankes."
    Nou moet ons onsself afvra watter vrae en antwoorde by hierdie ontmoetings tussen Roodt en die Joodse Raad van Afgevaardigdes verruil word. Roodt is openlik ten gunste van Afrikanerselfbeskikking, en selfs op die voorgrond van die beweging daartoe, maar vanweë sy ewe openlike goedgesindheid teenoor Jode en vervaging tussen Afrikanernasionalisme en Zionisme sal hy kwalik vir hulle vertel dat die Afrikaner eerste (en dus ook bo die Jood) in 'n Afrikanerstaat gestel sal word. Dis vanselfsprekend dat hierdie Jode nie eers in gesprek met hom sou treë indien hy bv. aan hulle gesê het dat volksvreemdes nie burgerskap in 'n volkstaat sou geniet nie (wat tog 'n baie basiese vereiste is vir enige sinvolle definisie van 'n volkstaat).

Senior Member
    FearingAfrica's Avatar
    Last Online
    Monday, January 23rd, 2012 @ 06:08 AM
    Status
    Available
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Germany; The Netherlands
    Country
    Married
    Occupation
    University lecturer
    Politics
    right
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post

Roodt: semitisering van "Boere"

Roodt moet net dit weet: ons is nie almal onder kalkoene uitgebroei nie. Israel kan nie vertrou word nie. Hulle het al twee keer Amerikaanse instellings aangeval om Egipte te inkrimineer, bv. in die geval van LAVON (50's) en later die USSLIBERTY. So wou Israel 'n oorlog tussen Amerika en Egipte ontketen. Alles daaroor is nou op YOUTUBE beskikbaar.

Senior Member
    FearingAfrica's Avatar
    Last Online
    Monday, January 23rd, 2012 @ 06:08 AM
    Status
    Available
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Germany; The Netherlands
    Country
    Married
    Occupation
    University lecturer
    Politics
    right
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    1
    Thanked in
    1 Post

Joodse liefhebbers

Quote Originally Posted by Hamrammr View Post
    Dis hartseer dat die meeste Afrikaners Joodse liefhebbers is.
    Inderdaad. In die ABO, het m334 as 3,000 Jode vir die Engelse geveg (teenoor 300 vir die Boere). Party van die Engelse Jode is ook vereer deur Engeland.

As jy die HOLOCAUST MUSEUM in Kaapstad besoek, sal jy besef dat die Jode teen die Afrikaner gesteld is. Hulle verwys in twee uitstallings na die sg. Afrikanerbewegings teen die Jode - maar niks na die Jode teen die Afrikaner in die ABO nie. Wend Roodt enige pogings aan om dit reg te stel?

Hoe langer ek in die Midde-Ooste was, hoe meer het ek besef: die Jode is net gesteld op wat goed is vir die Jode.