Results 1 to 9 of 9

Thread: Eugene Terre'Blanche En Die Simboliek Van Oorlog

Funding Member
    „Friend of Germanics”
    Skadi Funding Member
    Bittereinder's Avatar
    Last Online
    Monday, May 6th, 2019 @ 06:52 PM
    Ethnicity
    Boer
    Ancestry
    Netherlands, Germany & Norway
    Subrace
    Faordiby
    State
    Orange Free State Orange Free State
    37
    Family
    Married
    Occupation
    Cognitive Dissident
    Politics
    Verwoerdian
    Religion
    Heretic
    Thanks Thanks Given 
    200
    Thanks Thanks Received 
    289
    Thanked in
    166 Posts

Eugene Terre'Blanche En Die Simboliek Van Oorlog

Maandag, 05 April 2010 01:58 Dan Roodt

Soos elkeen wat geskiedenis op skool gehad het weet, het 'n sluipmoord op aartsbiskop Franz Ferdinand van Sarajewo op 28 Junie 1914 direk aanleiding tot die eerste węreldoorlog gegee. Die moord op die AWB-leier geskied op 'n besonder sensitiewe oomblik in ons geskiedenis, op die vooraand van die Węreldsokkerbeker en moet in 'n baie ernstige lig gesien word.

Daar is enkele elemente wat hier van belang is:

• Julius Malema wat praat van "verinheemsing", m.a.w. die verdrywing van blankes van plaasgrond soos in Zimbabwe

• Malema se huidige besoek aan Zimbabwe waar hy die steun van ZANU-PF ontvang het vir anti-blanke en anti-Afrikaner-optrede in Suid-Afrika

• 'n Geheime vliegveld wat volgens berigte in Britse koerante - waarskynlik gegrond op waarneming deur die Britse inligtingsdiens - in die diamantgebied Marange gebou is en waarvan die uitsluitlike doel sou wees om wapens vanaf China in te vlieg. Anders as 'n tyd gelede toe 'n skip met Chinese wapens nie in Suid-Afrikaanse hawens toegelaat is nie, beskik Mugabe se weermag nou oor 'n gespesialiseerde vliegveld vir dié doel.

• Stellings dat "vryheidsliedjies" waarin volksmoord op Boere en blankes aangehits word as die ANC se "kultuurerfenis" beskou moet word.

• Die moord op Eugene Terre'Blanche. Blykbaar het die twee swartes maar drie weke by hom gewerk voordat hulle tot die daad oorgegaan het, wat mag dui op 'n sluipmoordmotief.

As 'n mens bogaande elemente bymekaar tel, is dit gelyk aan vyf. Die totale scenario wat hierdeur geskets word, kan op die volgende neerkom.
    Die moord op Terre'Blanche is van simboliese aard en was nodig om die land in beroering te bring en rassepolarisering te skep sodat Suid-Afrika se "oehoeroe" kan begin. Malema het so pas in Zimbabwe beraadslaag om militęre steun van die Zimbabwiese weermag in geval van gevegte op Suid-Afrikaanse plase te bekom. Die Chinese wapens wat inkom, gaan gebruik word om 'n groot aantal Zimbabwiese en Suid-Afrikaanse swartes te bewapen ten einde ons blanke boere van hul eiendom te beroof. Selfs stedelinge kan aangeval word.

Tydens die ontwapeningsproses van die afgelope paar jaar het die ANC gesorg dat hy blanke wapeneienaars intimideer om hul wapens te gaan inhandig. Groot getalle mense is dus nou weerloos teenoor wat die volgende fase van die "nasionale demokratiese revolusie" ook al gaan behels.
    Die moorde op drie AWB-manne destyds in Bophutswana deur 'n plaaslike swart polisieman was 'n sleuteloomblik in die sielkundige oorlog wat daar destyds teen die Afrikaner gevoer is en was bedoel om ons magteloosheid voor die opkomende swart mag te demonstreer. Die onwilligheid van die voormalige generaals en Suid-Afrikaanse Weermag om die eerste fase van die revolusie met geweld te stuit was die aanleidende oorsaak daartoe dat 'n paar vedwaalde AWB's al was wat destyds weerstand teen die "bevrydingsbeweging" se totale oorname van die land en sy hulpbronne wou bied.

Maar laat ons nie vashaak op die legio strategiese foute van die verlede nie en eerder konsentreer op wat ons nou te doen staan.
    Die Afrikaner moet besef dat hy voor die grootste uitdaging sedert 1899 en die Britse inval in die land te staan gekom het. In 'n wesentlike sin gaan dit oor die Derde Vryheidsoorlog wat vir alle praktiese doeleindes reeds begin het, want die sogenaamde "misdaadaanvalle" wat ons tans sien, word elders in Afrika orals as 'n vorm van oorlogvoering erken. Die Afrikaan hou nie van 'n sterk opponent nie en val by voorkeur die swakkere aan - vroue, kinders, bejaardes of mense wat slaap en onverhoeds betrap kan word. Dat Eugene Terre'Blanche op sy bed gevind is, laat vele reeds aflei dat hy tydens die aanval geslaap het.

Ons verkeer op die vooraand van 'n baie onsekere tydvak waartydens die huidige geweld gaan voortduur en te eniger oomblik drasties mag eskaleer tot volskaalse burgeroorlog, rasseoorlog, volksmoord of enige van die aardige versameling konflikte wat sedert 1950 aanhoudend in Afrika suid van die Sahara woed. Ons is, benewens handwapens en jaggewere, grotendeels ontwapen. Die ANC beheer die outomatiese wapens, asook die pantserskool op Bloemfontein van waar hy die hele land kan aanval.

Tesame met sy Zimbabwiese bondgenoot wat hom van bykomende wapens en ammunisie, asook logistiek, kan voorsien, is die tafel gedek vir die ANC om die Afrikanerboer finaal van sy grond te verdryf en ook in die stede 'n skrikbewind te begin voer, want as die land se plase beset kan word, waarom daar ophou en nie ook die huise beset nie?

Die buiteland gaan ons vir seker nie help nie, hoewel dit lyk asof Brittanje besig is om - heelwat te laat - sy groteske fout agter te kom deur vanaf 1978 radikale revolusie in sowel Zimbabwe as Suid-Afrika te steun. Nie net het Brittanje die deur vir China oopgemaak om hier oor te neem nie, maar hy het vir hom vyande in die vorm van sowel ZANU-PF as die ANC geskep. Hoewel Brittanje, asook die VSA onder Obama, met gevoude hande sal toekyk hoe ons uitgemoor word, sien hulle waarskynlik vir die eerste keer in jare in die Afrikaner 'n moontlike teenmag in Suider-Afrika wat revolusionęre anargie soos in Zimbabwe kan keer.

Die gewone Afrikaner sal attent gemaak moet word in watter bestaanskrisis ons verkeer, met die onweerswolke wat vanaf die vliegveld in Marange tot rondom ons huise en plase besig is om saam te pak.
    As die laaste oorsese toeris ná die sokkerwęreldbeker op die vliegtuig klim, gaan oehoeroe heel waarskynlik begin. Ons het nie veel tyd nie.
    Wat veral nou vermy moet word, is ongekoördineerde aksies deur emosioneel opgeruide mense. Ons wil nooit weer 'n voorval soos die AWB-slagoffers in Bophutatswana sien nie. Ons sal onsself in 'n volksweermag moet organiseer, wettiglik en met die wettige wapens en ammunisie waaroor ons tans beskik. Tydens die tweede węreloorlog het 'n klein landjie soos Finland teen die Rooi Leër staande gebly, bloot deur die doeltreffende gebruik van skerpskutters en jagters. Umkhonto we Sizwe en ZANU-PF mag tans beter bewapen as ons wees, danksy hul oorname van die Weermag en die inkomende Chinese wapens, maar ons gaan 'n defensiewe oorlog veg op ons eie grondgebied, op ons eie plase en in ons eie voorstedelike strate.
    Ek het volle vertroue in die Afrikaner se organisatoriese vermoëns en uiteindelik word elke oorlog op grond van organisasie, meer as enigiets anders, gewen.

Soos die ou militęre wysheid lui: Die oningewydes praat strategie terwyl die ervarenes logistiek gesels.

Die oomblik as ons hierdie staat en veral die munisipaliteite los, sal hy vanself in duie stort.

Slegs 'n sterk staat kan 'n sterk weermag hę. Dit maak nie saak hoeveel Chinese wapens deur Zimbabwe gaan inkom nie, as die oorlog regtig in alle erns begin, sal ons aanstons die oorhand verkry.

Ons het niks méér te vrees as die huidige geweld waaraan ons reeds blootgestel is nie. Laat die ANC en sy ZANU-PF-bondgenoot dus sy oorlog ontketen. Ons is nog nie reg vir hulle nie, maar ek is seker ons kan binne enkele weke of maande onsself in so 'n mate organiseer dat geen Westerse invalsmag ons sommer sal verower nie, wat nog te sę die opgesweepte, maar ongeorganiseerde hordes van die bevrydingsbewegings.
    Although the word "Commando" was wrongly used to describe all Boer soldiers, a commando was a unit formed from a particular district. None of the units was organized in regular companies, battalions or squadrons. The Boer commandos were individualists who were difficult to control, resented formal discipline or orders, and earned a British jibe that"every Boer was his own general".

Senior Member
    Hamrammr's Avatar
    Last Online
    Friday, February 15th, 2019 @ 05:50 AM
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Germany, Netherlands & Alsace
    Subrace
    Cromagnoid
    Country
    South Africa South Africa
    35
    Politics
    NS
    Religion
    Heathen
    Thanks Thanks Given 
    8
    Thanks Thanks Received 
    13
    Thanked in
    5 Posts
    Ek stem ten volle saam Grimmer. Benewens getalle wat in hul guns tel het hulle bondgenote in Zimbabwe en in China. Ek glo die gevaarlikste van die twee gaan China wees en dieselfde rol speel as wat Rusland tydens die grensoorlog gespeel het- nl die verskaffing van opleiding en gevorderde militere toerusting, soos jy ook genoem het.

Ons nasie is maar nog altyd aan die baklei teen 'n oormag(Bloedrivier, ABO en die meer onlangse grensoorlog) en het nog altyd kop bo water gehou. Ons is ongelukkig net nie fisies sowel as sielkundig toegrus of gereed vir oorlogvoering nie. Ons sal moet staatmaak op wat ons het en sal soos met die ABO ook op gebuite voorraad moet staatmaak. Dis net jammer dat ons anders as met die ABO nie 'n genoot soos Duitsland het nie, en ek glo buitelandse simpatie gaan maar min wees! Gelukkig is ons wel 'n vindingryke volk en sal 'n plan op die einde van die dag beraam.

Oorlog is onafwendbaar as die toedrag van sake nie binnekort verander nie. Ek staan maar skepties teenoor profete maar is dit nie dalk Siener se emmer bloed wat hy vir ons volk sien omval het nie?

Funding Member
    „Friend of Germanics”
    Skadi Funding Member
    Bittereinder's Avatar
    Last Online
    Ethnicity
    Boer
    Ancestry
    Subrace
    Faordiby
    State
    37
    Family
    Married
    Occupation
    Cognitive Dissident
    Politics
    Verwoerdian
    Religion
    Heretic
    Thanks Thanks Given 
    200
    Thanks Thanks Received 
    289
    Thanked in
    166 Posts
    Mtroboer hoe voel jy oor die feit dat mens nou (sou oorlog uitbreek) sal moet inskakel by n organisasie en dan ook dat daai organisasie gaan moet inskakel by n groter Afrikaner owerheid?

Ek is nie ideologies so naby aan die AWB nie maar moet ek se dat ek my kan vereenselwig met die AWB behalwe met geloof sake. Maar wat wel gewis is, as dinge gaan vorder soos ek glo, dan sal ons vinnig n globale gedissiplineerde, gekoördineerde aksie plan in werking moet kan stel as die ANC die ding vęrder gaan voer. Vroue en kinders moet ons eerste prioriteit wees...

PRAAG, Afrikaner-alliansie vra vir kalmte en voorbereiding

In 'n gesamentlike vergadering van die Afrikaner-alliansie en PRAAG waartydens die huidige noodtoestand onder Afrikaners gister bespreek is, word die volgende beroep op Afrikaners gedoen:

1.Met die oog op die naderende aanslag, moet daar dringend onder Afrikaners besin word oor 'n gesamentlike selfverdedigingstelsel.

2.Dat alle Afrikaanse organisasies hulle onderlinge verskille sal begrawe en daadwerklik oorgaan na die stigting van 'n Afrikanerowerheid.

3.Dat alle Christene deur voorbeeld en voorbidding mee sal werk tot vrede in ons land.
    4.Om nie emosioneel te reageer nie, maar om rasioneel op te tree.

5.Om nie ag te slaan op gerugte nie totdat nuus of feite deur 'n gesaghebbende bron bevestig word.
    http://www.praag.co.za/nuus-magazine...bereiding.html
    Although the word "Commando" was wrongly used to describe all Boer soldiers, a commando was a unit formed from a particular district. None of the units was organized in regular companies, battalions or squadrons. The Boer commandos were individualists who were difficult to control, resented formal discipline or orders, and earned a British jibe that"every Boer was his own general".

Funding Member
    „Friend of Germanics”
    Skadi Funding Member
    Bittereinder's Avatar
    Last Online
    Ethnicity
    Boer
    Ancestry
    Subrace
    Faordiby
    State
    37
    Family
    Married
    Occupation
    Cognitive Dissident
    Politics
    Verwoerdian
    Religion
    Heretic
    Thanks Thanks Given 
    200
    Thanks Thanks Received 
    289
    Thanked in
    166 Posts
    PRAAG:
    Die AWB is nie die antwoord nie .
    Maandag, 05 April 2010 14:42 Anton Barnard

Ek het my bes probeer om niks negatiefs oor die AWB te sę die afgelope paar dae nie, uit respek vir wyle Eugene Terre’Blanche. Ongelukkig is die temperatuur besig om handuit te ruk en kan ek nie langer stilbly nie.

Ja, ek verkwalik die singery van Kill the Boer vir die gebeure op Ventersdorp, asook die ANC se ruggraatloosheid en die kultuur van wetteloosheid in die land.

Ja, ek meen al lankal daar is reeds ‘n laegraadse burgeroorlog in hierdie land.

Ja, ek het al lankal ‘n beroep gedoen vir ‘n Afrikanersekerheidsmag, maar ek het moeite gedoen om klem te lę daarop dat ek dit as ‘n defensiewe mag sien, iets soortgelyk aan een van die privaatsekerheidsmaatskappye soos Chubb of ADT. My gedagte was ook om sodoende werk te skep vir werklose Afrikaners. Dit was beslis nié ‘n privaatweermag of ‘n mag wat ten doel het om volksmoord te pleeg nie. Hoekom dit nog nie bestaan nie is eweneens maklik om te verklaar. Só ‘n sekerheidsmag sal as ‘n privaatmaatskappy gestig en bedryf moet word, en dit sal groot hoeveelhede kapitaal vereis, byvoorbeeld vir ‘n beheersentrum, voertuie, wapens, uniforms, salarisse ensovoorts. Ek as iemand wat nie ryk is nie en nie die luukse het om heeldag by die huis te lę nie, het eenvoudig nie sulke soort geld of tyd om dit man-alleen op die been te bring nie.

Al wat ‘n konserwatiewe is, het nou egter skielik uit die kassie gepeul en is daar is nou heelwat mense wat in wilde AWB-ondersteuners ontaard het. Nie net is hulle nou sommer AWB’s nie, maar wil hulle ook ‘n offensiewe oorlog onder die vaandel van die AWB gaan loods. Hulle wil Eugene Terre’Blanche wreek. Hulle wil, kortom, die “kaffers” gaan skiet.

Haal diep asem, mense. Kalmeer. Dink met jou verstand en nie met iets anders nie. Wat dink julle gaan gebeur as ‘n klomp khaki-geklede AWB-lede ‘n township binneval en die wit waks uit die swartes skiet ten aanskoue van die internasionale media? Dink julle die buiteland sou enige simpatie hoegenaamd hę wanneer die onafwendbare swart-op-wit wraakaanvalle kom, waar swart impi’s jou en my buurt binneval uit weerwraak vir ‘n lukrake skietery deur AWB-lede, wanneer hulle jou keel afsny en jou vrou verkrag, want dis presies wat sal gebeur?

Hoef ek enige iemand daarop te wys dat selfs ‘n outomatiese aanvalsgeweer soos ‘n AK of ‘n R4 minder as 30 rondtes in sy magasyn bevat, en as daardie 20 of 25 rondtes afgevuur is, maar daar staan 200 vyandiges buite jou hek, het jy nog groter moeilikheid as wat jy voorheen gehad het. Hoef ek mense te vertel dat daar vir elke weerbare blanke man, sowat 1.7 miljoen van ons op die meeste, daar minstens 8 of 15 weerbare swart mans in hierdie land is, maklik 20 of 30 miljoen? Hoef ek iemand daarop bewys dat baie blankes onlangs ontwapen is deur die ANC se wapenwetgewing?

Vir ‘n paar blankes om nou op te tree sonder om te dink oor die saak, is waarskynlik presies wat die ANC se meer radikale elemente soek. Hulle soek ‘n verskoning om hulle impi’s op ons los te laat. Vir Afrikaners om dom te wees, om na ‘n geveg te soek, kan slegs rampspoedige gevolge hę. Ek begeef my nou eweneens op gevaarlike terrein hier, maar daar is selfs diegene wat meen dat God ons soos met Bloedrivier sou help. By Bloedrivier het slegs een groep egter gewere gehad. Vandag se swartes het nie net ook gewere nie, hulle het ook tenks, vegvliegtuie en outomatiese masjiengewere. Die Zoeloes by Bloedrivier was voorts heidene, maar vandag klassifiseer meer as 80% van swartes hulself as Christene. Moenie te seker wees Bloedrivier 2 gaan nie weer rooi wees met bloed nie, maar hierdie keer blankes se bloed nie.

Dan die AWB. Dit is maklik om emosioneel meegevoer te raak en hulle te verromantiseer agv Eugene Terre’Blanche se skokmoord, maar weer eens mense: dink! Selfs op sy hoogtepunt in die 1980’s was die AWB ietwat van ‘n grap, met lede soos Jimmy Abbott, derduisende generaals, kommandante en veldkornette, sonder ‘n voetsoldaat in sig. Hoe minder ek skryf oor die rampspoedige Bop-inval, hoe beter, behalwe dat mens ys as jy beeldmateriaal sien hoe pleit daardie ooms om hul lewens. Wat het die AWB se inval van die World Trade Center tydens Kodesa vermag?

Ongelukkig was die AWB se grap nie heeltemal so snaaks nie, en dit was ten koste van ons, die Afrikaners gewees. (Mnr Terre’Blanche het terloops later van tyd begin sę hy’s ‘n boer nie ‘n Afrikaner nie, wat my maak wonder het waarvoor die A in AWB dan gestaan het.) Khaki-geklede mans met boepense en Nazi-agtige simbole (en, laat ons eerlik wees, daai 777-verontskuldigings glo niemand nie – daardie AWB-vlag en ander simboliek is uit en uit Nazi-simboliek) bied vir Afrikaners se opponente ‘n droomgeleentheid om ons as Nazi’s af te maak. Ongelukkig is dit ook die beeld wat die afgelope paar dae die węreld in is: Afrikaners is oor en oor met die Nazi-kwas geteer, omdat beelde van Eugene Terre’Blanche en sy mede-AWB’s oor en oor uitgesaai is. Besef julle dan nie welke geweldige negatiewe assosiasie dit in die buiteland van Afrikaners skep nie?

Nie net was die AWB grootliks bevolk deur ‘n versameling narre nie, maar was hulle ook vrot van die polisie- en intelligensie-informante. Gaan daardie vyfde kolonne skielik verdwyn as die AWB sou herrys? Hoe naďef is ons, mense? Ongelukkig moet ons ook eerlik wees en erken dat daar ook elemente binne die AWB was wat totale los kanonne was, indien nie kriminele nie. Daar is gerugte van AWB’s wat in swart townships ingestap het en links en regs begin skiet het op onskuldige mense. Hoe maak dit hulle beter as Eugene Terre’Blanche se moordenaars of Julius Malema?

Dus: vergeet van die AWB. Hy is hopeloos gekompromiteerd. Sonder Eugene Terre’Blanche se charisma is dit in ieder geval nie meer lewensvatbaar nie. Dink nugter. Maak eerder planne om jou en jou buurt te verdedig. Dink defensief, nie offensief nie. Vergeet van wraak want dit sal teenproduktief wees. Beraam planne hoe om vreemdes van iemand soos mnr Terre’Blanche se plaas af te hou, of hoe om hulle uit jou woonbuurt te hou. As jy dan wel op nasionale vlak wil organiseer, moenie beplan hoe om swartes te teiken nie. Maak planne hoe om blankes op nasionale vlak te wil verdedig. As dinge wil begin lyk na Rwanda, as die SABC begin om Kill the Boer oggend, middag en aand uit te saai, wat is ons plan dan? Hoe beveilig ons die vrouens en kinders? Waar en hoe konsentreer jy die volk in weerbare groepe, want soos Terre’Blanche se moord ons gewys het, is dit lewensgevaarlik om geďsoleerd te wees.

Daai plan het niks met die AWB te make nie. Inteendeel: ‘n groeiende AWB kan selfs ‘n struikelblok wees in die pad van internasionale hulp aan die Afrikaners, en ek is bevrees ons kan dit miskien eendag nodig kry. Die Weste het reeds stilgesit toe 4 miljoen Rwandese uitgewis is. Hoe geneig gaan hulle wees om ons te help as die persepsie by hulle bestaan dat ons Nazi’s is?
    My pos:
    Ek is self nie oortuig deur die AWB en die manier wat dinge gedoen en gesę word van hulle kant af nie. Ongelukkig stem ek ook nie saam met Mnr. Barnard nie.

Die verwysing na Nazi simboliek en dies meer is nie iets wat jy gaan stop deur goeie gedrag nie... Die westerse en meer spesifiek, die Germaanse mense leef in vrees vir die woorde 'jy is n Nazi', Amerika, Engeland, en die res van Europa is gaste in hul eie lande, hulle form op geen flak hul eie agenda nie, national of international nie. Hul regerings voer soveel uitlanders in soos wat bereid is om op n vliegtuig te klim.

Die media swaai septer in alle lande en vorm publieke opinie . Die massas soos ons dit ervaar in Suid Africa bestaan ook in die westerse lande, meeste is verswelg in hul eie lewens as gevolg van individualisme. Maak nie saak hoe mens dit gaan will voorhou aan die buiteland nie enge vorm van Afrikaner eenheid en samewerking; defensief of aanvallend sal geoormerk word as 'Nazi' ideologiese invloed. Die waarheid van die saak is dat multi-kultuur in al die lande as die weg van die toekoms bemark word. As ons onsself verset teen die staat se planne sal ons deur die ganse węreld as Nazi's bestempel word kom wat wil.

Ek is dit eens dat ons as Afrikaners nie reaksionęr moet optree nie maar op n punt sal ons kommunisme in die land moet verslaan as die ganse Suid-Afrika uitkom kans will he.

Die Nazi beeld is die modus operandi van die węreld elite, In SA het hulle tot dusvęr Apartheid gehad om mense skuldig mee te laat voel en hulle so doende te pasifiseer. Dit maak nie saak of die buiteland ons as Nazi merk nie, solank ons as nasie ons kan vereenselwig met dit wat ons ons dade op baseer.

Multi-Kultuur is n flop, sal dit die Afrikaner wees wat die pas vir die res van ons bloed genote aangee vir die volgende honderd jaar?

Amerika is Israel se privaat leer, Duitsland die VK en die res is onder die jeuk van een węreld regering wat dom, beheerbare modder mense soek om oor te regeer. Die enigste struikel blok is die Germaanse nasies. Die mense wat meer as net hulle eie korttermyn geluk nastreef.

Nee mense ons is Afrikaners, wil ons leef soos gaste in n land wat on vaders se bloed en sweet gekoop het totdat daar geen meer nut vir ons is en ons van kant gemaak word asof ons nooit hier was nie. Die populęre geskiedenis gaan nie eens melding maak van die karige 1.iets miljoen Afrikaners wat eens op n tyd onder aan donker Afrika geland het vir verversings nie. Ons is hier omdat ons Europa se toekoms gebou het. Nou word dit vir ons vertel dat ek en jy besluit het om hier gebore te word, snert manne om jou huis en familie te beskerm is Nazi in vandag se samelewing. Ons samelewing straf regop mense en vereer swakheid. Dit is kulturele marxisme tot op die been.

Nee, ek glo nie in God nie, ek glo in my volk, my bloed en my land.

Kom ons wees die verandering wat ons in die węreld wil sien, as Swartes saam ons wil bou aan n land wat die beste man vir die werk wil nastreef en ons wil help laat ons nie vas kyk in kleur nie maar kleur is as n reel n goeie indikasie van n mens se intensies tot dit anders bewys word.

Ons veg n globale vyand, nie kleur nie.
    Source

Senior Member
    RoyBatty's Avatar
    Last Online
    Wednesday, August 23rd, 2017 @ 07:34 PM
    Status
    Available
    Ethnicity
    Paleface
    Country
    United Kingdom United Kingdom
    Arbeit Macht Frei
    Politics
    Rightwing / Socialist
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    19
    Thanked in
    19 Posts
    Barnard is n bietjie deurmekaar alhoewel hy hier en daar wel die kol tref.

1] AWB is nie die antwoord nie - Stem saam maar hulle is wel deel van die antwoord.

2] Bly kalm - Stem saam, goeie advies

Hoef ek enige iemand daarop te wys dat selfs ‘n outomatiese aanvalsgeweer soos ‘n AK of ‘n R4 minder as 30 rondtes in sy magasyn bevat, en as daardie 20 of 25 rondtes afgevuur is, maar daar staan 200 vyandiges buite jou hek, het jy nog groter moeilikheid as wat jy voorheen gehad het. Hoef ek mense te vertel dat daar vir elke weerbare blanke man, sowat 1.7 miljoen van ons op die meeste, daar minstens 8 of 15 weerbare swart mans in hierdie land is, maklik 20 of 30 miljoen? Hoef ek iemand daarop bewys dat baie blankes onlangs ontwapen is deur die ANC se wapenwetgewing?
    3] Alles waar maar soos ons kan sien in Irak en Afghanistan is tuisgemaakte uhm... vuurhoutjies... baie meer effektief as aanvalsgewere.

Die argument oor die kompetisie se nommers is irrelevant. Hulle bly maar n koplose ge-disorganiseerde gepeupel wat moeilik gaan wees om te mobiliseer en te beheer. Solank as wat ons in redelike nommers bymekaar staan en ons self ingrawe en beplan voor die tyd is hierdie nie myns insiens so n faktor nie.

Die Zoeloes by Bloedrivier was voorts heidene, maar vandag klassifiseer meer as 80% van swartes hulself as Christene.
    4] Wat die hel het dit met die prys van eiers te doen??? Is Barnard vertraag of iets?

Ek gee nie n Vlok om of Malema, Mandela of wie ookal hulself as n ruimtewese, die Loch Ness Monster of "n Christen" beskryf nie.

As Barnard besig is om nou hul "geloof" as die verskoning te gebruik dat ons nou die wang moet draai vir nog n klap kan hy in sy moer gaan vlieg.

Nie net was die AWB grootliks bevolk deur ‘n versameling narre nie, maar was hulle ook vrot van die polisie- en intelligensie-informante. Gaan daardie vyfde kolonne skielik verdwyn as die AWB sou herrys?
    5] Dis nie net die AWB wat vrot is van informante en hensoppers nie. Dis ongelukkig ons hele gemeenskap.

Die Weste het reeds stilgesit toe 4 miljoen Rwandese uitgewis is. Hoe geneig gaan hulle wees om ons te help as die persepsie by hulle bestaan dat ons Nazi’s is?
    6] Barnard is van sy trollie af as hy dink dat ons "deur die Weste beloon sou word met n reddingspoging omdat ons mooi soet gebly het en tog nie soos daardie nare Nazi's opgetree het nie". Persoonlik stem ek saam dat "Nazi" ideologie idioties is maar of ons soos "Nazi's optree" of nie maak geen verskil nie.

"DIE WESTE" GAAN ONS NIE HELP NIE EN IS NIE ONS "VRIENDE" NIE. EINDE VAN STORIE.

Verstaan dit, aanvaar dit, beplan ooreenkomstig.

Daar is wel heelwat Westerlinge wat ons goedgesind is maar wat die lande, Sionistiese / Joodse media en regering betref.... vergeet maar.

Grimner se pos:

Ek is dit eens dat ons as Afrikaners nie reaksionęr moet optree nie maar op n punt sal ons kommunisme in die land moet verslaan as die ganse Suid-Afrika uitkom kans will he.
    1] Myns insiens is "kommunisme" nie n akkurate of relevante term om te gebruik nie. Die ANC en kie is nie ware kommuniste wat in gelykheid glo nie. Ons sien tog hoe lief hulle is vir die wit man se geld, klere, karre, tegnologie ens terwyl "the people" armer by die dag raak en die base ryker en ryker word. Dit is nie "kommunisme" nie.

Dit is wel so dat die ANC onder die invloed van die SAKP is maar is hulle self werklik goeie kommuniste of eerder, meestal van daardie spesiale kosher groep wat so lief is om sake om die wereld deurmekaar te krap?

Die enigste struikel blok is die Germaanse nasies. Die mense wat meer as net hulle eie korttermyn geluk nastreef.
    2] Die Germaanse nasies het lankal gekapituleer. Hulle is geen struikelblok vir die Een Wereld Regering en hul bruin leer nie.

Die ware struikelblokke vir hierdie skurke (voorlopig) is lande soos Iran, Rusland en China. Maw, hou mooi dop watter lande altyd die meeste afgekraak word in ons wonderlike "Westerse Media" vir allerlei dinge soos "ondemokraties, korrup, nie vry nie, oorlogsugtig, onderdrukkend" blah blah blah.

Die lande wat die meeste deur die Westerse Pers afgekraak word is die lande wat in die Nuwe Wereld Orde se pad staan.

Senior Member
    Hamrammr's Avatar
    Last Online
    Friday, February 15th, 2019 @ 05:50 AM
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Germany, Netherlands & Alsace
    Subrace
    Cromagnoid
    Country
    35
    Politics
    NS
    Religion
    Heathen
    Thanks Thanks Given 
    8
    Thanks Thanks Received 
    13
    Thanked in
    5 Posts
    Quote Originally Posted by Grimner View Post
    Mtroboer hoe voel jy oor die feit dat mens nou (sou oorlog uitbreek) sal moet inskakel by n organisasie en dan ook dat daai organisasie gaan moet inskakel by n groter Afrikaner owerheid?

Ek is nie ideologies so naby aan die AWB nie maar moet ek se dat ek my kan vereenselwig met die AWB behalwe met geloof sake. Maar wat wel gewis is, as dinge gaan vorder soos ek glo, dan sal ons vinnig n globale gedissiplineerde, gekoördineerde aksie plan in werking moet kan stel as die ANC die ding vęrder gaan voer. Vroue en kinders moet ons eerste prioriteit wees...

http://www.praag.co.za/nuus-magazine...bereiding.html
    Dit sal al uitweg wees as ons as nasie in hierdie land wil oorleef. Geen oorlog kan sonder goeie logistiek en samewerking geveg word nie! Die kwessie oor die vroue en kinders is al wat nog geweldig pla wanneer ons land tot op daardie punt kom. My kommer is dat daar 'n herhaling van konsentrasie kampe sal wees. As 'n beskaafde land soos Brittanje optrede soos tydens die ABO kon duld sidder ek om daaraan te dink wat sou gebeur as dit nou in hedendaagse, dierlike, S.A. sou gebeur? Ons sal eilande van veiligheid te midde van die vlammesee moet skep- hoe moeilik dit ook al sal wees! Ek is bereid om aan die voorste linie te gaan veg mits ek weet dat die weerloses in my familie beskerm word.

Ek glo ook dat dit nie nou die tyd vir oorhastige optrede is nie en dat ons koelkop moet bly. Ek verkies ook dat hul eerder onder mekaar moor en dat vigs sy werk sal doen. Eerder dit as wat onskuldige Afrikaner bloed vergiet word. Maar as daar 'n regse faksie sou besluit genoeg is genoeg en aanvalle sou loods sal ek hul moedeloosheid verstaan en moontlik simpatiek teenoor hulle staan, want waar trek ons die streep en hoe lank voor daar nog vir ons 'n ware leier sal opstaan?

Senior Member

Last Online
    Sunday, June 17th, 2012 @ 09:49 PM
    Status
    Available
    Ethnicity
    Afrikaner
    Ancestry
    Dutch, German, Nothern French
    Country
    State
    Transvaal Transvaal
    Married
    Occupation
    Lecturer
    Politics
    Conservative
    Religion
    Odinist
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    0
    Thanked in
    0 Posts
    Mtroboer, ek stem saam met jou op al jou punte. Ons kort definitief 'n sterk leier. Iemand wat vir ALLE Wit mense in hierdie land kan staan, wat nie onderskeid gaan tref tussen Boer en Afrikaner, Christen en Nie-Christen nie. Verder as dit moet ons NIE haastig optree nie en seker maak ons is baie georganiseerd voor ons dit eers vaagweg oorweeg om 'n aanval te loods.

My grootste vrees is dan ook my Vrou en familie. Ek kan hulle nie net alleen hier by die huis hier in Pretoria los terwyl ek blindelings in 'n ongeorganiseerde oorlog in hardloop met my Haelgeweer en Rewolwer nie. Daar sal iewers 'n plek van veligheid vir Vrouens, Kinders en Ou mense geskep moet word, waar hulle beskerm word, waar ons kan laer trek !

So, ek stem saam, ek is nie bang om te gaan veg nie, maar dan moet ons alles BAIE mooi beplan en soos almal sę, koelkop bly.

Senior Member
    Horagalles's Avatar
    Last Online
    Saturday, August 25th, 2012 @ 01:53 PM
    Ethnicity
    Germanic
    Subrace
    mainly UP
    Country
    Natural Order
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    8
    Thanked in
    8 Posts
    Quote Originally Posted by RoyBatty View Post
    Nie net was die AWB grootliks bevolk deur ‘n versameling narre nie, maar was hulle ook vrot van die polisie- en intelligensie-informante. Gaan daardie vyfde kolonne skielik verdwyn as die AWB sou herrys? Hoe naďef is ons, mense? Ongelukkig moet ons ook eerlik wees en erken dat daar ook elemente binne die AWB was wat totale los kanonne was, indien nie kriminele nie. Daar is gerugte van AWB’s wat in swart townships ingestap het en links en regs begin skiet het op onskuldige mense. Hoe maak dit hulle beter as Eugene Terre’Blanche se moordenaars of Julius Malema?
    ...5] Dis nie net die AWB wat vrot is van informante en hensoppers nie. Dis ongelukkig ons hele gemeenskap.....
    ... en daar is ook meer as genoeg narre binne die gemeenskap. Van die narre in die AWB was blykbaar ook 'n paar die polisie-informante. Maar let's face it; daar is narre in enige organisasie. Net in die AWB se geval is hulle uitgesonder vir publisiteit en bespotting. Dis normaal, maar ek moet dit teen die bestuur hou dat hulle nie opgetree het teen die swak element in die organisasie nie. Dit onstel, maar dis nie vreem nie. In enige gemeenskap sal jy diegene wat kan dink kry (3%), dan is daar diegene wat kan lei (10%), diegene wat tegnies goed kan doen is dalk so 70 % en die res moet maar aan die hand gevat word om 'n ding of twee te kan doen indien dit nou nie die 5% probleemkinders is. Tot nou was baie van die denkers en leiers selfs gemarginaliseer en van die underlings was hoogop in bestuursposisies. So ons kort die rewolusie in 'n sekere mate om die gemeenskap skoon te kry en die struktuur reg te kry.
    "And God proclaims as a first principle to the rulers, and above all else, that there is nothing which they should so anxiously guard, or of which they are to be such good guardians, as of the purity of the race. They should observe what elements mingle in their offspring;..." Plato Politeia

Senior Member
    RoyBatty's Avatar
    Last Online
    Wednesday, August 23rd, 2017 @ 07:34 PM
    Status
    Available
    Ethnicity
    Paleface
    Country
    United Kingdom United Kingdom
    Arbeit Macht Frei
    Politics
    Rightwing / Socialist
    Thanks Thanks Given 
    0
    Thanks Thanks Received 
    19
    Thanked in
    19 Posts
    Quote Originally Posted by Horagalles View Post
    So ons kort die rewolusie in 'n sekere mate om die gemeenskap skoon te kry en die struktuur reg te kry.
    Inderdaad. Nie net n revolusie nie maar sterilisasie van die virusse in ons midde.