Bont op de Huishoudbeurs

Het themaplein van Huishoudbeurs 2010 staat in het teken van ‘BONT’. Er is voor dit thema gekozen om te laten zien hoe werelds de Nederlandse vrouw van nu is.

De Nederlandse vrouw is Werelds
Nederland wordt nog altijd verrijkt door invloeden van andere culturen. De vrouw van nu maakt continu en steeds sneller nieuwe mengvormen op basis van Nederlandse gebruiken. Zo combineren we in ons interieur Nederlands boerenbont met Javaanse teakhouten meubelen, kussens uit India en lampen uit Marokko. Op de sportschool doen we aan Zumba. Shiatsu massage is ongeveer onderdeel van de secundaire arbeidsvoorwaarden en in de tuin wordt de begonia naast een olijfboom gezet.

Kortom: de Nederlandse vrouw is werelds en haar wereld is ‘BONT’!

http://www.vvv.nl/content/7890/bont-...houdbeurs.aspx




De niet-westerse multikul word enorm gesponsord en gesteund door de multinationals.

Mensen zonder identiteit vallen makkelijk prooi aan de consumptie industrie, kijk zelfs maar eens naar de zogenaamde zelfbenoemde extreem linkse gevalletjes, ze beweren tegen alle vormen van kapitalisme, exploitatie, multinationals etc te zijn toch zie ik ze de consumptie industrie ontarmen als hun identiteit, een dagje Amsterdam laat dit goed zien, en ik als ex-kraker weet er meer dan genoeg over.

De conclusie is heel simpel:
Alleen een volk met een identiteit kan de consumptie industrie verwerpen.