wordt onze ondergang
wordt onze ondergang
Dat is waar.Originally Posted by johnnywalker
![]()
Er zijn maar al te veel Nederlanders die graag mengen. :s
En is ranzig niet te vergeten.
Misschien.Originally Posted by johnnywalker
Als we in ieder geval er niet iets tegen gaan doen dan vast wel.
Dus als we er wat tegen gaan doen kunnen we het zeker voorkomen.
Laten we hopen dat we het tij nog kunnen keren.
Maar hoe is de vraag?Wat is de beste manier?
Last edited by Licht; Saturday, July 17th, 2004 at 11:33 PM.
Je vriendengroep sensibiliseren lijkt pakken moeilijker dan het is. Hé, en ik liep school aan een kunstacademie.
An sich delen vrijwel alle jongeren die ik ontmoet dezelfde zorgen: Ze dragen uiteraard de sporen van de grote desintegratie die ons allemaal treft. Alleen slagen ze er niet in hun verweesd gevoel te definiëren.
En dat is waar wij onze rol kunnen spelen - zachtjes aan - met veelkleurige kritiek - aanvankelijk geen woord reppend over ras... Met drek gooien naar de huidige orde doet het altijd goed, vooral als je bombardement gepaard gaat met creativiteit.
Op een bepaald punt komen studentes en studenten zelf - simpelweg door je aanwezigheid in hun leven, met je gefundeerd fulmineren steeds - tot conclusies ... die ik hoegenaamd niet verondersteld had te horen van mainstream-individuen in m'n kennissencirkel. Zo kon ik gisteren nog noteren van een anders a-politiek meisje:
" Dat net Europa getroffen wordt door dit modderbad, Europa, dat het verdient zuiver te zijn. "
Als ik dàt hoor, dan is m'n week best geslaagd.
Uiteraard moet je je leeftijdsgenoten op een micro-schaal aanpakken - ze zomaar onbewerkt meesleuren naar manifestaties, verwijdert je verder van wat we bereiken MOETEN.
"All passion is lost now. The world is mediocre, limp, without force. And madness and despair are a force. And force is a crime in the eyes of the fools, the weak and the silly who rule the roost." - Joseph Conrad
Wat doet hij hier in de Norðvestrid Halla? Hij hoort hier niet! Dit stuk tuig heeft mij ook via PM's lastig zitten vallen, terwijl ik er een 'Waarschuwing' voor heb gekregen!Originally Posted by Emperor
[What is he doing here in the Norðvestrid Halla? He doesn't belong here! This scumbag has been harassing me via the PM's aswell, while I got a 'Warning' for it!]
Bookmarks