PDA

View Full Version : Vi får et blodbad i gaderne

hauer
Thursday, October 13th, 2005, 02:13 PM
Byrådskandidat i Århus mener, en stormoske vil medvirke til spirende terrorisme

Får Århus en stormoské, er det angiveligt kun et spørgsmål om tid, før muslimer vil jagte rundt i gaderne og foranstalte blodbad på vantro borgere i den jyske hovedstad.

- Ja, det er jeg fuldstændig overbevist om, lyder det fast i mælet fra Per Hovgaard, nyslået byrådskandidat for anti-islambevægelsen Århus Mod Moskeen (ÅMM).

- Får vi en stormoské, tiltrækker den muslimer i massevis som en magnet. Og så er jeg sikker på, at imamer vil præke deres budskab: Gå ud og dræb de vantro. Det står jo i Koranen, at de skal -og vi ved, at troende muslimer vil rende og hoppe på dette lands love.

- Frygter du virkelig for alvor, at muslimer, der kommer i en stormoské, vil blive opfordret til -og følge -et budskab om at gå ud i gaderne og dræbe de vantro i Århus?

- Ja, det ved Gud, jeg gør. I sådan en moské vil der blive præket had til os danskere.

- Og den dag, de er mange nok, vil de simpelt hen udrydde os, mener den 65-årige mand, der tidligere var medlem af Dansk Folkeparti, men blev ekskluderet på grund af sine rabiate synspunkter.

Avler kriminalitet
Per Hovgaard er sikker på, at en stor del af den kriminalitet, der begås af folk med muslimsk baggrund, udspringer fra landets moskéer.

- Siger du, at, moskéerne er arnesteder for kriminalitet?

- Ja, kriminaliteten grundlægges og udgår fra moskéerne. Her ser man jo fuldstændig igennem fingre med, at unge muslimer begår grov kriminalitet.

- Moskéerne er springbræt for ulovligheder. Både banal kriminalitet og terrorisme. Det ligger i, at alt ifølge Koranen er tilladt over for os vantro.

- Koranen siger jo, at muslimerne skal dræbe os, hvor end vi finder os, også i Danmark. Og det er jeg 100 procent overbevist om, at de vil gøre en dag, siger Per Hovgaard.

- På grund af hadet til os danskere og den totale mangel på respekt for vores love vil en stormoské betyde stærkt øget kriminalitet og spirende terrorisme. For Al Qaida-netværket har tråde ind til samtlige moskéer i Danmark, mener Hovgaard, der venter et kanon byrådsvalg for ÅMM.

DF 'kvalmende'
Den nykårede byrådskandidat synes, det er 'kvalmende' at høre Dansk Folkeparti i Århus nedtone kampen mod en stormoské og mod islam.

- Det er kvalmende, fordi modstanden mod moskéen kun en tom kliché for Dansk Folkeparti.

- Men de vil få et chok. For jeg ved jo, hvor mange medlemmer af dét parti, der også er med hos os, siger Per Hovgaard og henviser til, at DF på stedet ekskluderer medlemmer, der melder sig ind i Århus mod Moskéen.

- På den konto vil partiet miste ca. en tredjedel af deres medlemmer og tusinder af stemmer til kommunalvalget, anslår ÅMM-talsmanden, som opgør medlemstallet i anti-muslimforeningen til 450 mod 289 i DF, Århus.

DF har i dag kun ét folkevalgt medlem af byrådet i Århus.