PDA

View Full Version : Innspell t rabaldre?

Erlingr Hárbarðarson
Monday, September 5th, 2005, 10:53 PM
Ka dokker trur om det kommanes stortingsvalget? E d nåkka som interessere dokker mer enn andre ting, og ka slags politikk vill dokker støtte opp om? Skulle gjerne hadd nån tema vi kunne diskutert her på forumet no som vi går inn i siste uka av rabaldre. Ka må til for at vi får at vi får Norge på rett kjøl igjen, eller på rett vei? E d flere som frykte den røde fare, med tanke på verdia, kultur og tradisjon? Uansett, kom me innspell, har dokker trua eller går alt t hælvete.

Stig NHF
Tuesday, September 6th, 2005, 10:19 AM
Røyster blankt.

fenriSS_
Tuesday, September 6th, 2005, 07:31 PM
Jeg stemte blått på skolevalget, Høyre. Jeg var litt i tvil om jeg skulle stemme frp,demokratene, venstre og høyre. Frp er jeg veldig mye enig i, bla innvandringspolitikken, strengere straffer, mindre skatter, lavere tobakkavgifter og økning av privatsektor, problem for meg er at dette virker som en gavepakke som ikke er sannsynlig. Greit å bruke oljepenger til å bygge opp landet på nytt, men ikke til å holde hjulene i gang. Så har vi demokratene i likhet med frp er de medlemmer av jødenes venner. Pytt, pytt de tar i verstefall innvandringspolitikken og den muslimske invasjonen på alvor og de skal prioritere mer penger til forskning på det utenomjordiske:laugh: , men jeg tror det er liten sjanse de vil få stor innvirkning på høyresiden i politikken iogmed de er et veldig lite parti.

Så er det venstre, den enseste grunnen jeg ville stemme disse var at de var grønne og ville gi bistandspenger til Africa osv så de kan komme seg fortere opp av hengemyra de ligger i. Jeg mener faktisk at vi burde hjelpe dem, så vi slipper å få dem hit og kanskje med tiden får sendt en god del tilbake:), miljøpolitikken ville sannsynligvis ha gitt utslag på industrien(det vi har igjen av den) og de er et sentrumspari som kan stikke høyresiden i ryggen og bli med de røde. Og uansett ville de sikkert ha dratt fram dørum som justismenister:/

Og da sitter vi igjen med høyre som en klar vinner. Stor sjanse for at de kan fortsette/bli med i en regjering, grei innvandringspolitikk, jern-erna, oppbygging av industri og privatisering. Skolepolitikken til høyre er jo også god, med litt bearbeiding av nasjonale prøver og klasser etter ferdigheter blir den nok prima. De ønsker heller ikke å drepe kulturen som frp.

Så hvis dere kommer opp med et parti som prioriterer kultur, miljø, meget streng innvandringpolitikk og oppbygging av industri, si ifra:)

Stig NHF
Tuesday, September 6th, 2005, 10:16 PM
LOL :D Er du seriøs? Frp sin innvandringspolitikk er jo den som er MAKSIMALT skadeleg frå eit tNP standpunkt. Dei vil jo integrera innvandrarane, i motsetning til samtlege andre parti som vil lata dei tura fram som før. Integrering er jo maksimalt det verste som kan skje.

Oddstríðir
Wednesday, September 7th, 2005, 10:57 PM
LOL :D Er du seriøs? Integrering er jo maksimalt det verste som kan skje.

Ja, en integrering af engelsk-dumlydtal i norske tungen er også det maksimalt verste som kan skje.

Rofl.

Erlingr Hárbarðarson
Thursday, September 8th, 2005, 01:25 AM
LOL :D Er du seriøs? Frp sin innvandringspolitikk er jo den som er MAKSIMALT skadeleg frå eit tNP standpunkt. Dei vil jo integrera innvandrarane, i motsetning til samtlege andre parti som vil lata dei tura fram som før. Integrering er jo maksimalt det verste som kan skje.

Hoff å hoff, kompis, du har virkelig gitt opp eller? Trur du virkelig visjon tel Frp e å integrere 90000 muslima, v å subsidiere dæm inn på arbeidsmarkedet, betale norskkurs t dæm. Står ikkje nåkka i programmet om at staten ska jøre d ihværtfall, men at d e opp tel kvær enkelt å fikse d. På integrering står d bare at innvandrera må telpasse sæ norsk kultur, verdia og tradisjon, samt troskapsløfte tel Norge, hehe, mye tel integrering. Sosialistan vil jo ha alle inn i barnehagan, mens Frp gir valgfrihet. Ka trur du pakistaneran og somalieran velge? At de åtte ongan og mora blir hjæmme, mens faren e ute og kjøre pirat eller sæll kebab, d kalle æ integrering. Å sist men ikkje minst, står d i programmet pkt. 16, at alle som får opphold i Norge får midlertidig oppholdstillatelse å ska sendes hjæm så fort forholdan tilsir d.

D siste punktet e et ledd i den aktive repatrieringspolitikken som kommer tel å få mer å mer oppslutning enn integreringspolitikken, den e dødfødd uansett. Æ vet åsså at vi har flere folk i partiet som ønske å få ut pakket enn å integrere d. Har du hørt Carl stå å messe om en aktiv integreringspolitikk? D e d bare sosialista og Olaf Thomessen som ønske. ;)

FOLK FLEST e nordmenn enn så lenge, ikkje innvandrera.

GODT VALG!

fenriSS_
Thursday, September 8th, 2005, 04:03 PM
jeg mener det farligste som kan skje er at innvandrere TILPASSER seg vår kultur. For hva har vi igjen da?? Da blir de mer som oss, er akuratt som adoptivbarn. Vansklig å hate når de er akuratt som deg. De burde holde på sin egen kultur og sendes tilbake når vi får orden på landene. Midlertidig blir det full stopp i innvandring.

Stig NHF
Thursday, September 8th, 2005, 05:00 PM
Kvifor har du då stemt på dei to partii som mest frontar dette? Alle parti bortsett frå Høgre og Frp vil jo at dei skal få leva med sin eigen kultur. Ganske ironisk at det er Frp som då tenar på innvandringsmotstanden i Norge :rolleyes:

Vreid
Thursday, September 8th, 2005, 06:18 PM
Frp er iallfall dei som vil begrensa innvandringa mest. La nå Hagen få prøva seg.

fenriSS_
Thursday, September 8th, 2005, 09:53 PM
Frp vil stoppe innvandringen, og høyre vil forhåpentligvis være med på "lasset"

Stig NHF
Friday, September 9th, 2005, 02:35 PM
NEI. Å herregud, eg blir so frustrert over at folk stemmer Frp når dei er anti-innvandring. Frp tek jo alle stemmene som eventuelle VERKELEG anti-immigrasjons parti skulde hatt. Frå vil ha INTEGRERING. HØYR NO PÅ KVA DEI SEIER DÅ! Å kalla Frp for eit innvandringsfiendleg parti er total på viddene. Seinast 2 dagar sidan eg sto å las at Hagen vil importera meir utanlandsk arbeidskraft dersom det blir bruk for det. Frp er jo maksimalt liberalistisk, ergo vil dei ha innvandring. Det er gale nok med at Frp er totalt for integrering og pro-innvandring, men dei er jo so liberale at det er til å bli kvalm av. Dei vil altso då lata "folk flest" styra? Haha, ja det skulde eg likt å sett. Den gjennomsnittlege Frp-røystaren sine tankar, ja dei må jaggu vera djupe du :rotfl: Dersom eg ikkje skulde stemt blankt hadde eg heller stemt RV. Det er for seint å "begrensa" innvandringen no, det var for seint for 40 år sidan det, minst. No må me berre prøva å styra krasjet i rett retning før me hoppar av. Jamnfør Julius Evola, Oswald Spengler og so vidare. Slepp inn so mykje islamske terroristar og andre slike som ein kan, no er det sjangsen til massive omveltningar er her. Med ein Frp-politikk vil me jo plutseleg sitja att med alle dei som er velintegrerte, og so vil resten reisa. Haha, kva i all verdi er dette for slags mål då? Rasemessigt er jo Frp sin politikk den TOTALT verste. Høgre gidd eg ikkje ein gong kasta vekk energi på, dersom folk trur at Høgre er anti-innvandring ber eg dei om å sjekka kva slags folk det er som eigentleg jobbar hardast for innvandring til Noreg, bortsett frå 68-arane.

Stig NHF
Friday, September 9th, 2005, 03:03 PM
http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/09/442846.html

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=289604

- Det er pinlig for demokratiet at folk har slike holdninger. Men det er lov å være dum, sa Mo.

Nasjonalistiske og innvandringsfiendlege Frp slær til att :rotfl:

Vreid
Friday, September 9th, 2005, 06:49 PM
Eg vil no seia at minst muleg antal innvandrarar i landet er det beste i alle høve, før framtidas repatrieringspolitikk skal tre i kraft. Ein skikkeleg intigreringspolitikk er so å seia daudfødd.
Blandingsekteskap og parforhold vil henda same kor "intigrert" eller "uintigrert" desse er.

Erlingr Hárbarðarson
Saturday, September 10th, 2005, 01:36 AM
Eg vil no seia at minst muleg antal innvandrarar i landet er det beste i alle høve, før framtidas repatrieringspolitikk skal tre i kraft. Ein skikkeleg intigreringspolitikk er so å seia daudfødd.
Blandingsekteskap og parforhold vil henda same kor "intigrert" eller "uintigrert" desse er.

Hurra for Vreid! :fhclap: Endelig en person som fatte ka d hele dreie sæ om. All honnør t dæ, kan du videreformidle d t Stig, han skjønne ikkje inkrementalismens kraft å overbevisning, samtidig som æ antar at han leve i håpet om ei nasjonalsosialistisk framtid. Nasjonalsosialismen e dau, men d finnes alternativa. Nasjonalliberalsimen, e ikkje ekspansiv å bygge på homogenitet å diplomati, har muligheten for legitimering, å ikkje bare slagstøvla å bomberjakka. Flott at du innser at d finnes et lite håp, å d klamre vi oss t enda. Selvfølgelig kan han ha rett, men d ville være merkelig av Frp å bare stoppe innvandringa, å ikkje sende hjæm toillinga som fortsatt e kriminell å har sugerøret i statskassa.

Stig NHF
Saturday, September 10th, 2005, 02:13 PM
Eg gir opp. De er jo tydlegvis ikkje i stand til å fylgja tankerekkja heilt ut, og difor er det ein meiningslaust diskusjon. Men so klart, dersom De er liberale, so er nok Frp eit bra parti. Eg er altso so anti-liberal som det går an å bli. Og for din informasjon so er eg ingen nasjonalsosialist, dersom du trur eg går rundt med bomberjakke og barbert hovud har du misforstehe ganske mykje om subkulturar og Tradisjon. Me diskuterar uansett på totalt ulike nivå her, so dette er meiningslaust og eg ser ingen poeng i å kommentera noko meir. Stem Frp dersom De vil ha eit totalt liberalt samfunn. :rofl:

Erlingr Hárbarðarson
Saturday, September 10th, 2005, 02:31 PM
:stop0000: