PDA

View Full Version : Skandinavisk samarbejde ophørt?

Ulex
Sunday, April 3rd, 2005, 11:39 AM
Jeg er ked af, at den skandinaviske sektion er ophørt med at eksistere til fordel for for denne nye regionale opdeling. Dette bliver forhåbentligt ikke kendetegnende for de skandinaviske brødre og søstres fælles-folkelige samarbejde i fremtiden.

Men sket er sket.

Hvor mange danskere er vi egentligt her på tNP? Skal vi prøve på at sætte lidt fut i denne danske sektion?

NSFreja
Monday, April 4th, 2005, 06:16 PM
Verkar som att det skandinaviska samarbetet har stannat upp ett tag. Hoppas det blir bättre igen med tiden...

Tur att du och jag har ett gott samarbete iallafall ;)

/M

Ulex
Tuesday, April 5th, 2005, 05:46 PM
Ja, min svenske veninde kan jeg altid stole på. Jeg må være blevet født heldig. (What a lucky bastard I am.)

NSFreja
Thursday, April 7th, 2005, 11:29 AM
Ja, min svenske veninde kan jeg altid stole på. Jeg må være blevet født heldig. (What a lucky bastard I am.) Vi är ju "de gamla och erfarna" och vi måste hålla ihop ;)

/M

hauer
Thursday, July 14th, 2005, 05:20 PM
Hej.
Jeg er lige blevet oprettet i dag den 14/7, men jeg vil helt klart bruge dette forum flittigt fremover. Det 'sjove' er, at jeg blev indtroduceret til denne hjemmeside af en finne.

Ulex
Friday, July 15th, 2005, 01:17 PM
Velkommen, Hauer.

Hvis du yderligere har lyst til at debattere, kan jeg også anbefale det forum, som min signatur henviser til. Vi har ligeledes en skandinavisk sektion derinde, som jævnligt bliver besøgt.

NSFreja
Friday, July 15th, 2005, 01:21 PM
Det som Ulex hänvisar till är bra och det skulle vara roligt att se dig även där...

Blutwölfin
Friday, July 15th, 2005, 01:32 PM
Vill ni tjuvjaga tNP medlemmars? :D

NSFreja
Friday, July 15th, 2005, 01:35 PM
Vill ni tjuvjaga tNP medlemmars? :D
Nej men det är lite som Ulex säger, den skandinaviska delen dog lite när den blev uppdelad i olika länder. Tyvärr... :(

Blutwölfin
Friday, July 15th, 2005, 01:47 PM
Jag vet. Jag var bara skämter... :peck: