PDA

View Full Version : Ny träffande artikel av Ulf Nilsson

Gustavus Magnus
Wednesday, March 2nd, 2005, 03:56 PM
Länk (http://expressen.se/index.jsp?a=248194)

Mycket kan man säga om den där liberalistiska skittidningen, men de gjorde ett genidrag när de anställde Ulf Nilsson. Han är inte felfri, men han vågar uttrycka åsikter som vanligtvis inte skrivs i tidningar. Läs artikeln, om ni inte redan gjort det.

Rehnskiöld
Thursday, March 3rd, 2005, 07:20 PM
SVT är äckligt självgoda....Undrar om de tror på deras lilla självförhärligande kampanj själva.

Bra krönika/ledare

Nordanvind
Monday, May 23rd, 2005, 08:40 PM
Gustavus Magnus,

Stödjer du det rasförnekande partiet Sverigedemokraterna?

Gustavus Magnus
Monday, May 23rd, 2005, 09:13 PM
Gustavus Magnus,

Stödjer du det rasförnekande partiet Sverigedemokraterna?

Bra fråga. Både ja och nej, faktiskt. De är långtifrån ett perfekt parti, faktum är att de är långtifrån ett bra parti över huvudtaget. Men jag tror att om SD kommer in i riksdagen, så kan det lämna dörren öppen för andra partier. Men detta kan bero på om det blir borgerlig valseger eller ej, som i början på 90-talet (SD skulle då alltså "ersätta" NyD). Vi får se.

Nordanvind
Monday, May 23rd, 2005, 09:20 PM
Bra fråga. Både ja och nej, faktiskt. De är långtifrån ett perfekt parti, faktum är att de är långtifrån ett bra parti över huvudtaget. Men jag tror att om SD kommer in i riksdagen, så kan det lämna dörren öppen för andra partier. Men detta kan bero på om det blir borgerlig valseger eller ej, som i början på 90-talet (SD skulle då alltså "ersätta" NyD). Vi får se.

Om SD kom in i riksdagen så skulle det vara förödande för den riktiga nationella rörelsen, som trots allt har biologisk förankring och inte kompromissar. SD skulle gladeligen bidra till förbud mot NS-rörelsen. Jag tror inte att vi kommer att kunna ta makten genom demokratin men i nuläget skall vi utnyttja den för att informera folket. Det här samhället kollapsar snart.

Gustavus Magnus
Monday, May 23rd, 2005, 10:44 PM
Om SD kom in i riksdagen så skulle det vara förödande för den riktiga nationella rörelsen, som trots allt har biologisk förankring och inte kompromissar.

Jag hör ofta talas om den "nationella rörelsen", men jag hör aldrig talas om något parti som vill in i riksdagen och göra nytta.

Nordanvind
Friday, May 27th, 2005, 10:15 AM
Kanske därför att parlamentarism och demokrati är lönlöst och oförenligt med folkets räddning?

Gustavus Magnus
Friday, May 27th, 2005, 09:28 PM
Kanske därför att parlamentarism och demokrati är lönlöst och oförenligt med folkets räddning?

Vad ska man göra då? Stå och vänta på att samhället kollapsar?

Nordanvind
Friday, May 27th, 2005, 10:43 PM
Det kommer att kollapsa. Tills dess ska man upplysa folket och få så många dugliga som möjligt på vår sida. Man kan också ställa upp i kommunval som NSF gör, vilket givetvis ger uppmärksamhet.

Om du inte känner till det så finns det ett stort svenskt nationellt community, Folkstorm, på http://www.nationell.nu

Där kan du diskutera mer med hundratals rasligt medvetna svenskar.

Gustavus Magnus
Saturday, May 28th, 2005, 01:10 AM
Det kommer att kollapsa. Tills dess ska man upplysa folket och få så många dugliga som möjligt på vår sida. Man kan också ställa upp i kommunval som NSF gör, vilket givetvis ger uppmärksamhet.

Om du inte känner till det så finns det ett stort svenskt nationellt community, Folkstorm, på http://www.nationell.nu

Där kan du diskutera mer med hundratals rasligt medvetna svenskar.

Måste jag kolla in.