PDA

View Full Version : Vendela Kirsebom: Min pappa är muslim

Loki
Monday, December 6th, 2004, 09:17 PM
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,457436,00.html

Vendela Kirsebom: Min pappa är muslim

Svenska Vendela Kirsebom, 37, är känd som blond och blåögd baddräktsmodell.
Men nu berättar hon för första gången om sin okända bakgrund.
- Min biologiska pappa är turkisk muslim från Istanbul, säger hon.
Men Vendela Kirsebom har aldrig träffat sin pappa, avslöjar hon för norska VG.
Fotomodellen växte upp i Stockholm med sin halvnorska mamma och hennes make Lennart - som Vendela hela livet kallat pappa.

"Till hälften muslim"
Hon känner till sin fars namn, men har aldrig försökt söka upp honom.
- Jag har sett en bild, ett semesterfoto i förbifarten. Enligt mamma har han blå ögon och ljust hår för att vara turk. Förmodligen är han gift och har fler barn nu, säger Vendela Kirsebom.
Till viss del önskar hon en relation med sin biologiska far, men säger sig vara lycklig med sin uppväxt.
Och det turkiska arvet visar sig mer i temperamentet än i utseendet.
- Kan du se på mig att jag är till hälften muslim?, frågar hon reporten på VG.
Vendela Kirsebom lever nu i Norge med sin make Olaf och parets två barn.

"Sliten och trött"
Livet går på räls - men det var annorlunda för två år sedan då hon drabbades av utbrändhet.
- Jag var sliten och trött utan anledning. Vi hade precis flyttat till Norge och jag kände väldigt få människor. Allt var mörkt och jag såg ingen utväg, säger hon till VG.
Det tog henne sex månader att ta sig ur svackan.

Johan Edgar (http://<font%20color=/)
Publicerad: 2004-04-03

http://www.forums.skadi.net/attachment.php?attachmentid=2448

Stig NHF
Monday, December 6th, 2004, 10:29 PM
Her husband is the worst guy in Norway. I have no other words for him other than that I hope he'll get what he deserve one day.

Loki
Monday, December 6th, 2004, 10:35 PM
Her husband is the worst guy in Norway. I have no other words for him other than that I hope he'll get what he deserve one day.
What does he do?

Triglav
Monday, December 6th, 2004, 11:16 PM
So much about Nordish.com´s Hallstatt gallery. ;)

Loki
Monday, December 6th, 2004, 11:22 PM
So much about Nordish.com´s Hallstatt gallery. ;)
Not really. She can still look phenotypically Nordic. Alhough this is certainly a rare case. One would need to see what her father looked like to make any judgement. There are relatively light Turks, too. Or her mother must have been extremely Nordic-looking.

Triglav
Tuesday, December 7th, 2004, 12:18 AM
Or her mother must have been extremely Nordic-looking.

Not necessarily. "Root types" can crop up quite often.

Stig NHF
Tuesday, December 7th, 2004, 12:29 PM
He is the second in command and future leader of the political party "Venstre", and more importantly he is the boss of the organization that works 24/7 to import more non-IE people to Norway. They sue people that try to hinder this all the time etc etc, he's an awful individual. He's also half Italian.

Loki
Tuesday, December 7th, 2004, 01:13 PM
He is the second in command and future leader of the political party "Venstre", and more importantly he is the boss of the organization that works 24/7 to import more non-IE people to Norway. They sue people that try to hinder this all the time etc etc, he's an awful individual. He's also half Italian.
A half-Italian who wants to destroy native Norwegians' cultural and genetic inheritance. He should be deported back to his swarthy country of ethnic origin as soon as possible. He has no say in Norwegian affairs, being a mischling.

Naggaroth
Tuesday, December 7th, 2004, 01:54 PM
A half-Italian who wants to destroy native Norwegians' cultural and genetic inheritance. He should be deported back to his swarthy country of ethnic origin as soon as possible. He has no say in Norwegian affairs, being a mischling.
Yes. I don't like him either. He should have been haunted and perhaps sent back to his hom country.

NSFreja
Tuesday, December 7th, 2004, 02:48 PM
Yes. I don't like him either. He should have been haunted and perhaps sent back to his hom country.Perhaps? I know what i would have done if i was in the position to decide :icon_evil

/M

friedrich braun
Tuesday, December 7th, 2004, 02:52 PM
I don't read Swedish.

Her father was Turkish? And what's that about her husband? :confused:

NSFreja
Tuesday, December 7th, 2004, 02:56 PM
I don't read Swedish.

Her father was Turkish? And what's that about her husband? :confused:Her father was a turkish muslim and her husband is a half Italian commie, belongs to the party "Venstre"...

/M

friedrich braun
Tuesday, December 7th, 2004, 02:58 PM
OK, thanks.