PDA

View Full Version : he Lion

Constantinus
Sunday, August 8th, 2004, 08:32 PM
He Lion, ben je Vlaming? Zo ja, van waar? (ik ben ook Vlaming, ben van Vlaams Brabant)

Lion_Face
Sunday, August 8th, 2004, 08:53 PM
He Lion, ben je Vlaming? Zo ja, van waar? (ik ben ook Vlaming, ben van Vlaams Brabant)
Hey, ik ben afkomstig uit oost-vlaanderen. :)

Constantinus
Sunday, August 8th, 2004, 09:11 PM
Zijn er hier nog Nederlandstaligen of zijn we alleen hier?

Lion_Face
Sunday, August 8th, 2004, 09:19 PM
Zijn er hier nog Nederlandstaligen of zijn we alleen hier?
Euh voorzover ik weet hebben we alleen het gezelschap van goswinus. Maar op dit moment maak ik zoveel mogelijk reclame op SF en polinco. Misschien kun jij dat op "The Phora" doen?

Constantinus
Sunday, August 8th, 2004, 09:23 PM
Euh voorzover ik weet hebben we alleen het gezelschap van goswinus. Maar op dit moment maak ik zoveel mogelijk reclame op SF en polinco. Misschien kun jij dat op "The Phora" doen?

Daar ben ik zowat alleen :s. Er is nog een Nederlander maar die is helemaal niet ge´nteresseerd in een etnisch MB.

Lion_Face
Sunday, August 8th, 2004, 09:27 PM
Daar ben ik zowat alleen :s. Er is nog een Nederlander maar die is helemaal niet ge´nteresseerd in een etnisch MB.
Ok. Ik zit er sinds kort ook, onder de weinig zeggende naam "Waarom?Daarom!" maar ik ben nog niet aan posten toegekomen. Op sf kent men mij als DE VLAG. Ik weet niet of je een SF'er bent?

Constantinus
Sunday, August 8th, 2004, 09:30 PM
Ben er lid van, maar heb nog nooit gepost. Om het cru te zeggen, ik was niet echt onder de indruk van stormfront. Polinco lijkt me interessanter.

Lion_Face
Sunday, August 8th, 2004, 09:36 PM
Ben er lid van, maar heb nog nooit gepost. Om het cru te zeggen, ik was niet echt onder de indruk van stormfront. Polinco lijkt me interessanter.

Kan ik verstaan. :)