PDA

View Full Version : Skadi is terug!

Aistulf
Friday, May 27th, 2005, 12:26 AM
Ik hoop dat ik niet de enige ben hier. (Het was altijd al rustig...)

Ganzfeld
Monday, May 30th, 2005, 10:02 AM
Je bent niet de enige. Fijn om te zien dat dit forum weer normaal functioneert, in maart had ik me geregistreerd maar kon er helaas niet erg lang aan bijdragen (door een serverupdate??).

Nieuwe ronde nieuwe kansen. :) Zo te zien laad het sneller dan voorheen en is de offline tijd dus niet voor niets geweest.

Groeten, Ganzfeld

P.S. ik mis mijn eerdere bijdragen, zoals de boekenverzameldraad.. Was deze tegen de forumregels in?

Aistulf
Monday, May 30th, 2005, 02:00 PM
Je bent niet de enige. Fijn om te zien dat dit forum weer normaal functioneert, in maart had ik me geregistreerd maar kon er helaas niet erg lang aan bijdragen (door een serverupdate??).

Nieuwe ronde nieuwe kansen. :) Zo te zien laad het sneller dan voorheen en is de offline tijd dus niet voor niets geweest.
Dit specieke sub-forum is nooit erg actief geweest. The Phora Dietschland (http://www.phora.org/forum/forumdisplay.php?f=325) is een heel stuk actiever.

P.S. ik mis mijn eerdere bijdragen, zoals de boekenverzameldraad.. Was deze tegen de forumregels in?
Ik denk dat het verloren is gegaan toen het Skadi forum off-line ging.

Aragorn
Monday, May 30th, 2005, 03:22 PM
Goed om te weten dat skadi terug is, het heeft een hele tijd geduurd.

Ganzfeld
Monday, May 30th, 2005, 06:33 PM
Dit specieke sub-forum is nooit erg actief geweest. The Phora Dietschland (http://www.phora.org/forum/forumdisplay.php?f=325) is een heel stuk actiever.

Ik denk dat het verloren is gegaan toen het Skadi forum off-line ging.
The Phora is indd een stuk actiever, waarschijnlijk door de lagere ideologische en genealogische drempel(waarmee ik wil zeggen dat iedereen welkom is).

Vooral de kans om als outsider de 'Balkan-discussie' tussen Serven, Croaten en Albanezen op The Phora te kunnen volgen vind ik zeer interessant.

Aragorn
Monday, May 30th, 2005, 09:29 PM

Klopt, Skadi is inderdaad een rustig forum, te rustig als je het mij vraagt...
Zeker in vergelijking met andere raciale forums, misschien dat daar iets aan te doen is? In elk geval, Skadi is terug en dat is het voornaamste.

WFHermans
Sunday, June 26th, 2005, 01:26 PM
Gegroet U allen, en dank aan BayernAdler die mij naar dit forum verwees.

Laten wij zuinig zijn op de laatste vrije dietsche plekjes op het internet, ook Phora en Polinco hebben het inmiddels begeven...

Helleruin
Wednesday, July 20th, 2005, 06:32 PM
Wow! een hele hoop nederlanders !! :D :P