PDA

View Full Version : Vigrid

Gagnraad
Tuesday, January 10th, 2006, 09:41 PM
Jeg er egentlig bare nysgjerrig på hva dere Norsktalende medlemmer av BuB mener om Vigrid
http://www.vigrid.net

Banehogg
Sunday, February 5th, 2006, 05:31 AM
Vigrid har vel fått et så negativt rykte at de ikke kan oppnå noe i Norge. Men dehar selvfølgelig også endel bra synspunkter.

fenriSS_
Tuesday, February 14th, 2006, 03:10 PM
Det eneste det virker som Vigrid bryr seg om er jødene..Jeg mener de skulle ha fokusert mer på religionen de "utøver" og mindre på hat. Fortidens gamle helter kan selvfølgelig bli dratt ut i et objektivt lys, men måten de driver på er rett og slett missledende. Våre store problem for tiden er utblanding av blod og lave fødselstall, selvhat og utlending invasjon, ikke sionisme. De burde bli mer seriøse og få kontroll på medlemmene sine!

Gagnraad
Sunday, March 5th, 2006, 09:00 PM
Jeg fant noe grums på nettet:

LILLEHAMMER:Fredag ble en 15 år gammel gutt drept i Oslo. Nynazister er siktet i saken.
Både politimester Sørby og distriktets representant for Politiets overvåkningstjeneste (POT) holder kortene tett til brystet når det gjelder å fortelle om hva politiet jobber med eller om de eventuelt har visse miljøer eller enkeltpersoner under oppsikt.
- Jeg kan si så mye at vi ikke kan utelukke at det finnes enkeltpersoner i distriktet med tilhørighet til et nynazistisk eller annet ekstremt miljø. Men så langt har vi ikke registrert noe kriminell aktivitet som kan knyttes opp mot slike miljøer. Hvordan vi jobber på dette feltet kan jeg imidlertid ikke si noe om, sier Olav Sørby.

Advarer foreldre
Undersøkelser viser at ungdom helt ned i 13 til 14-års alderen rekrutteres til de nynazistiske miljøene i Norge. Det viser seg også at dette langt i fra er noe byfenomen.
- Det finnes lokallag både i bygder og byer. Gruppene har representanter både på Østlandet, Vestlandet og Sørlandet. På midten av 90-tallet ble det registrert vekst i miljøet. Så lå det nede en stund. Men nå ser det ut til at det på nytt er rekruttering på gang. Vi skal være klar over at det ikke alltid er størrelsen på miljøet som sier noe om farligheten. Disse menneskene kan også opptre enkeltvis, sier sosiolog Kathrine Fangen. Hun har studert det nynazistiske miljøet i Norge i flere år og skrevet doktoravhandling om emnet. Hun forteller at ungdom ofte kommer med i slike grupper fordi de søker spenning og at rasismen i mange tilfeller utvikles underveis. - Foreldre bør begynne å stille spørsmål om ungdommen abonnerer på bladet Fritt Forum eller lignende blad. De bør også begynne å stille spørsmål om ungdommen har på seg T-skjorter påtrykt White Power eller jakkemerker med vikingmotiv, sier Fangen.

Aktive grupper
Ifølge VG er det tre høyreekstreme grupperinger som skiller seg ut i Norge.
* Boot Boys karakteriseres av avisa som Norges antatt farligste gruppering, iallfall inntil sist høst da flere lederskikkelser ble fengslet for kriminelle handlinger. Grupperingen sto bak Rudolf Hess- marsjen i Askim, den har vært i flere gatekamper og har tilgang på våpen.
* Blood and Honour er forbudt i Tyskland, men aktive i Sverige, Danmark, England og Norge. Leder av den norske avdelingen skal, ifølge VG, være Erik BlŸcher, alias Tor Erik Nilsen, alias Max Hammer.
* Vigrid ble stiftet i 1998 og har en klar ideologisk profil. Blanding av odinisme og nazisme. Dette er en relativ liten organisasjon med tilhold på Sør- og Sør-Vestlandet.

Pørdy Mountain
Friday, June 16th, 2006, 01:40 PM
Jeg skjønner meg ikke på mange av disse vigriderne. Her litt lengre sør i landet er det mange av dem, og på den lokale videregående skolen står det flere og rekrutterer..

Etter å ha lest på Vigrids egne hjemmesider, som forøvrig er fyllt med påstander om at Holocaust aldri fant sted, ser man også at de fleste knytter seg til Åsatru, Norrøn mytologi og så videre. Derfor synes jeg det var litt morsomt å lese på Åsatrusfellesskapet Bifrost sine sider som skriver om nettopp denne "tilknyttningen" til Vigrid:

Åsatroen og nazisme/rasisme

Åsatrufellesskapet Bifrost tar avstand fra enhver form for diskriminering på grunnlag av kjønn, herkomst, eller seksuell legning. Vi benytter oss av de gamle norrøne symboler og andre uttrykk for hedensk sed, slik at disse ikke lenger skal kunne knyttes til nazisters og nynazisters misbruk gjennom historien.

Det finnes dessverre slike grupperinger i dag, som Vigrid og andre, som smykker seg med betegnelsene "hedensk", "åsatru", "norrøn religion" og lignende, og som bruker våre symboler og myter.

Vi advarer på det sterkeste de som føler en dragning mot eller tilknytning til norrøne tradisjoner og hedensk religion å oppsøke eller ha kontakt med disse gruppene. Deres "åsatru" har ingenting med hedensk sed å gjøre, de er snarere et skalkeskjul for høyreekstrem politikk, rasisme og hatsideologi.

9 gode grunner til hvorfor:
1. Æsene er selv innvandrere.

2. Gudene blander seg gjerne med jotner og andre slekter.

3. Gjestfrihet er en dyd i åsatrua. Gjester skal behandles pent.

4. Åsatru er ikke basert på hverken rase eller herkomst, men fundert i religiøs handling.

5. Åsatru opererer ikke med noe "utvalgt folk".

6. Ærefull framferd står høyt i kurs i åsatru. Håning, hat eller hets har ingen plass.

7. Respekt for andres skikker er en forutsetning for å få respekt for sine egne.

8. Stolthet på vegne av egen kultur er ikke basert på frykt eller mindreverdighetskomplekser.

9. Demokrati og samarbeid har lange tradisjoner innen åsatru. Vold belønnes ikke med annet en utlægd.

Hvis du er orientert mot nazisme eller rasisme og syntes dette passer godt sammen med åsatru, er du IKKE velkommen hos oss i Åsatrufellesskapet Bifrost.

Hvis du derimot er genuint interessert i vår moderne hedenske religion, så skal du være velkommen hos oss.

Nå er ikke jeg noen ekspert på hverken det ene eller det andre, men jeg må jo si at dette lukter sure sokker lang vei fra Vigrid sin side. Vigrids egne meninger er at de ikke vil ha innvandring, slik jeg tolker det, men det igjen har nok mye med deres politiske meninger. Men hva med de religiøse meningene? Hvordan kan deres politiske og religiøse meninger ha så forskjellige utgangspunkter? Den tidligere lederen T.Tvedt har riter hvor han bruker Odin og Frøya, altså han bruker Guder og krefter som eksempler, selv om disse står for noe helt annet enn det han selv gjør/mener.

Mulig jeg er helt på viddene nå, men jeg finner dette noe interessant og er egentlig veldig nysgjerrig på hva de egentlig forsvarer synet sitt med. Har det ikke blitt sånn for de fleste Vigridere at deres politiske agenda og utrop om innvandring og spesielt jødehatet overskygger deres "tro"? Som de fleste vet, går jo ikke religion og politikk alltid like godt sammen. :rolleyes:

Cosmic Luftwaffe
Saturday, July 8th, 2006, 11:47 AM
Vigrid er noe av det mest positive som rører seg i det politiske miljøet i Norge.

Deres harde front mot alkohol og stoff alene - er verdt all mulig honnør. Der er knapt større farer mot hvite folk enn disse latterlige produktene.

Jeg har også all mulig respekt for Vigrids vilje til å ta oppgjøret med de giftblandende jøder og zionismen... Det at Vigrid sporer til bevisstgjøring rundt jødisk historie og jødisk "rollespill" i dialog med norsk ungdom - er en svært heroisk gjerning fra Vigrids ledelse.

Skal en rydde opp i den hengemyren som norsk ungdom står overfor så må en være beredt til å ta tyren ved hornene! - og ikke feige ut og danse flat tango med djevelen selv - som Luther så presist betegner dette kuriøse kapitalist folkeslag - sikkert ville sagt. :D

GI VIGRID RESPEKT!

Pørdy Mountain
Saturday, July 8th, 2006, 08:29 PM
Jeg er egentlig enig med Banehogg som sier at Vigrid mest sannsynlig ikke kan oppnå noe stort her i Norge på grunn av sitt negative rykte. Det faktum at organisasjonen ikke blir drevet som en samlet organinsasjon, men mer som et "kommunalt tiltak" for ulike grupperinger, gjør at de igjen mister noe av fotfestet sitt hos mange nordmenn. :rolleyes:

Kan selv sies å være enig i mange av deres synspunkter, men ser liksom ikke store framtiden for organisasjonen dersom de ikke foretar seg store endringer innad i virksomheten. :)

Innipunn
Monday, July 10th, 2006, 02:59 AM
Synes Vigrid kaster et dårlig lys over oss som har en interesse eller fascinasjon ovenfor det norrøne. Synes enhver form for nazisme er utrolig å klare å gjennomføre idag etter at man har sett hvor destruktivt det faktisk er.

Cosmic Luftwaffe
Wednesday, July 12th, 2006, 12:33 AM
Synes Vigrid kaster et dårlig lys over oss som har en interesse eller fascinasjon ovenfor det norrøne. Synes enhver form for nazisme er utrolig å klare å gjennomføre idag etter at man har sett hvor destruktivt det faktisk er.

å leve er ingen enkel sak.

vil du se noe destruktivt - se forover til den verden barna dine skal prøve å vokse opp i, hvor jødekapitalismen har manet frem et totalt miljøsammenbrudd...

du liker kanskje ikke å se deg rundt i verden - du liker kanskje heller å sitte hjemme i sengen din med hjelmen din med horn på...

Gagnraad
Wednesday, July 12th, 2006, 01:51 AM
å leve er ingen enkel sak.

vil du se noe destruktivt - se forover til den verden barna dine skal prøve å vokse opp i, hvor jødekapitalismen har manet frem et totalt miljøsammenbrudd...

du liker kanskje ikke å se deg rundt i verden - du liker kanskje heller å sitte hjemme i sengen din med hjelmen din med horn på...
Jeg gir rett og slett faen i jøder og jødedommen. Jeg gir faen i religioner generelt. De betyr ingenting for meg.
Og derfor, er jeg svakere? Fordi jeg tydeligvis ikke ser "den store faren"?

Vil du se noe destruktivt? Se på menneskeheten, se på jøder, kristne, muslimer, folk av alle religioner. Se på svarte, se på gule, se på hvite, se på meg, se på deg. Menneskeheten er destruktiv. Hele rasen Homo Sapiens burde vært tillintegjort. Vi ødelegger hva naturen har bygd.

Derfor, ikke skyld på noen da du sier noe er destruktivt, for du er like destruktiv.

Cosmic Luftwaffe
Wednesday, July 12th, 2006, 02:03 AM
jeg ble litt matt nå... det er vel tiden på døgnet...

hvis dere vil være "kuuule" og drive med åsatru og sånn så spør dere dette, hva ville de opprinnelige vikingene si til dere om de møtte dere - ville de respektere og se opp til dere?

det bør være kjernespørsmålet...

hvorvidt folkene fra bifrost innrømmer at de er provokatører fra sos rasisme som har en false flag organisasjon for å "stjele symbolene" fra nasjonal sosialistene er helt... de sier det jo rett ut... men hvor spirituelt da...

og denne kardenmommeby - logikken med at den som sier destruktivt er det selv - tja...

våkn opp!

hvis du ikke liker å studere og heller ikke forstår maktspillet og de sykelige drivkreftene til finans - jødedommen, og rollen som her spilles i verden, så si det da.

selv om dere ikke bifaller oss og er enige med oss i alt så forventes det at dere viser respekt for vår analyse.

Gagnraad
Wednesday, July 12th, 2006, 02:24 AM
jeg ble litt matt nå... det er vel tiden på døgnet...

hvis dere vil være "kuuule" og drive med åsatru og sånn så spør dere dette, hva ville de opprinnelige vikingene si til dere om de møtte dere - ville de respektere og se opp til dere?

det bør være kjernespørsmålet...

hvorvidt folkene fra bifrost innrømmer at de er provokatører fra sos rasisme som har en false flag organisasjon for å "stjele symbolene" fra nasjonal sosialistene er helt... de sier det jo rett ut... men hvor spirituelt da...

og denne kardenmommeby - logikken med at den som sier destruktivt er det selv - tja...

våkn opp!

hvis du ikke liker å studere og heller ikke forstår maktspillet og de sykelige drivkreftene til finans - jødedommen, og rollen som her spilles i verden, så si det da.

selv om dere ikke bifaller oss og er enige med oss i alt så forventes det at dere viser respekt for vår analyse.

Vel, min "religion" er natur. Det er naturen jeg ser opp til. Jeg tror ei på guder og slikt, desverre. Naturen er alt.

Og angående vikingene, de er døde. Hvorfor skal jeg bry meg om hva de syns?
Dessuten, hvorfor skal jeg tro på noe jeg egentlig ikke tror på for å "imponere" mine forfedre? Og verden har forandret seg siden da(Desverre) og vi har blitt svakere og mer spredt enn de var.

Men du har rett, jeg gir faen i hva som skjer i/med verden, og jeg er ikke redd for å innrømme det.
Jeg mente ikke å si at du var destruktiv fordi du sa det først, jeg mente det slik at alle er destruktive. Hele menneskerasen ødelegger, enten vi vil eller ikke.

Og jeg må legge til: Vær så vennlig å diskutere med en vennlig tone. Gjelds alle, jeg vil ikke ha noen krangler her.
Folk er forskjellige, jeg respekterer deg fordi du tror på hva du enn tror på, og venter det samme tilbake.

Pørdy Mountain
Wednesday, July 12th, 2006, 07:11 AM
..hvorvidt folkene fra bifrost innrømmer at de er provokatører fra sos rasisme som har en false flag organisasjon for å "stjele symbolene" fra nasjonal sosialistene er helt... de sier det jo rett ut... men hvor spirituelt da...

Siden du refererer til mitt innlegg, bør du vel også legge merke til spørsmålet jeg stiller der. Om du vil svare meg foreslår jeg at du gjør det på en saklig måte. Jeg skriver selv at jeg ikke er noen ekspert på hverken det ene eller det andre, og poenget var å få frem andres synspunkter om hvorvidt de "religiøse" meningene (og utdyp gjerne hva det egentlig er) til vigridere blir overskygget av deres politiske mening?

Du sier at Bifrost er provokatører fra Sos rasisme, hvorfor det? Og jeg skjønte ikke helt den siste setningen din, men forklar meg gjerne! :)

Selvsagt, men respekten forventes også tilbake! ;)

Cosmic Luftwaffe
Tuesday, August 15th, 2006, 09:21 PM
det har nå latt seg bevise at åsa bifrost er en false flag operasjon fra sos rasisme :D se dokumentasjon på vigrid sidene

hate to say i told you so

:O

Innipunn
Wednesday, August 16th, 2006, 12:35 AM
det har nå latt seg bevise at åsa bifrost er en false flag operasjon fra sos rasisme :D se dokumentasjon på vigrid sidene

hate to say i told you so

:O

En organisasjon som mener at jødeutryddelsen aldri tok sted kan nok finne på en grunn til at bifrost er en false flag operasjon fra sos rasisme og.

Gagnraad
Wednesday, August 16th, 2006, 01:29 AM
En organisasjon som mener at jødeutryddelsen aldri tok sted kan nok finne på en grunn til at bifrost er en false flag operasjon fra sos rasisme og.
Må si meg enig.

Men ikke oppfør dere respektløs mot hverandre.

Innipunn
Wednesday, August 16th, 2006, 07:17 PM
Må si meg enig.

Men ikke oppfør dere respektløs mot hverandre.
Joda, men litt diskusjon er vel greit.

Gagnraad
Wednesday, August 16th, 2006, 09:01 PM
Joda, men litt diskusjon er vel greit.
Såklart! Jeg oppfordrer til diskusjon! :D

Men vis folkeskikk!

Cosmic Luftwaffe
Thursday, August 17th, 2006, 03:21 PM

ja no rullar me..

eh.. dem som har gjort vitenskapelige tester av konsentrasjonsleirenes levninger og sier det ikke ble gjort massakrer der sitter fengslet - tildels uten dom..

... diskusjon over

ledelsen i sos rasism og i bifrost er de samme folka og de er i samme familie og

... diskusjon over

lykke til med å dokumentere at jeg ikke forteller sannheten da... :D

eller les en bra bok: vredens druer - john steinbeck

Innipunn
Thursday, August 24th, 2006, 12:36 AM
La oss alle bli nazister og start en ny verdenskrig, så får vi litt idyll i verden!
Men, herregud, likene ligger der, leiren er der. Det er rimelig satans åpenbart din gjøk. Typisk nazister og lette på samvittighet eller hva faen de driver med ved å si at jødeutryddelsen aldri har skjedd osv.
Da må det være en satans stor dekkoperasjon som er så feit at den umulig kunne vært gjennomførbar. Det er faktisk en dæsj folk som så forferdelighetene og, tviler på at deres tårer og vonde minner lyver. Vis litt respekt!

Cosmic Luftwaffe
Thursday, August 24th, 2006, 03:17 PM
la meg gjette at din frøken gir den gode karakterer på dine tårevåte innlevelser i stilenen dine på ungdomsskolen som du går på :D

har du vært i utlandet noe sted og sett noen lik som ligger noen plass?

kjenner du til saker hvor "systemet" eller "the establishment" noen gang har løyet om noe eller forfalsket historien - stalin eller reagan, er de troende til slikt? nei?

det at du tar sånn på vei og blåser deg sånn opp sier alt om hvor langt ute på tynn is du er og hvor redd du er for å bli latterliggjort når løgnene og sannhetene kommer fram i lyset her i verden.

sov videre, du pjokken :)

Gagnraad
Thursday, August 24th, 2006, 06:47 PM
Cosmic Luftwaffe, må jeg be deg om å snakke med respekt mot andre medlemmer, dette er ikke første gang du går til angrep mot andre medlemmer.

Det gjelder også andre medlemmer!

Grimne
Monday, September 25th, 2006, 09:06 PM
Det er riktig det med at vigrid omtaler for mye om disse jødene osv. men det de egentlig mener er vel at vi lever i ett kristent samfunn, og kristendommen stammer jo fra jødedommen og da er det ett Jødestyre Norge har. Etterfulgt av dette er det at for at vi igjen skal vinne tilbake vår hedenske kultur så må vi kvitte oss med den jøde-kristne kultur og innvandrere skjennerelt. Grunnen til at Vigrid har fått så dårlig rykte er for at evt. medlemmer ikke klarer å holde seg unna faenskap. Media vil ha det til at lederene har noe med det å gjøre, men det mener jeg ikke er sant. Men jeg er enig i at de burde tenke mer på religionen istedenfor disse Jødene. Det er bare å kaste bort tiden sin på tull. For å vinne Norge tilbake må de lage ett felleskap basert på troa og ikke rasismen, for ved å få rekrutert folk i gruppa basert på religion, ett godt felleskap og broderskap vil det bare bygges opp og seieren vil komme.
Hvet noen her inne ca. hvor mange medlemmer det er? Jeg har hørt at det er over 10 000 medlemmer. er det riktig?

Pørdy Mountain
Monday, September 25th, 2006, 10:00 PM
Sånn som jeg har skjønt det har Vigrid rundt 300 "medlemmer" (de vil helst kalles Vigridere). 10 000 er antall "støttemeldinger" og SMS'er de har mottatt rundt omkring.

Det jeg ikke skjønner er at det virker som om veldig mange av medlemmene (og forsåvidt sympatisørene) ikke følger den hedenske/norrøne troa i seg selv. Det eneste er på sermoniene/dåpene hvor de blir "medlemmer", men ellers så virker det som om "religionen" ikke er så relevant da de ofte fokuserer mer på innvandring i norge generelt. Og da er spørsmålet, kunne de ikke like gjerne meldt seg inn i demokratene (eller noe lignende) og heller bidratt på et politisk nivå?

(Se bort ifra skriveleifer da jeg sitter her i en heftig feber-rus) :)

Grimne
Friday, September 29th, 2006, 08:58 PM
La oss alle bli nazister og start en ny verdenskrig, så får vi litt idyll i verden!
Men, herregud, likene ligger der, leiren er der. Det er rimelig satans åpenbart din gjøk. Typisk nazister og lette på samvittighet eller hva faen de driver med ved å si at jødeutryddelsen aldri har skjedd osv.
Da må det være en satans stor dekkoperasjon som er så feit at den umulig kunne vært gjennomførbar. Det er faktisk en dæsj folk som så forferdelighetene og, tviler på at deres tårer og vonde minner lyver. Vis litt respekt!

For det første:

Vi Vigridere ønsker ikke at en ny verdenskrig skal forekomme, det vi vil er å gjøre Norge hedensk og norrønt igjen, og for at vi skal klare det, må all dritten Norge har sluppet inn, ut igjen. For å få folk involvert i denne saken så må vi skape et hat mot det vi ønsker at skal fjernes, for i tillegg til å styrke vår tro ved at vi kjemper for at Norge igjen skal bli Norrønt, vi har selvsagt den hedenske troa, men får å oppnå det vi vil må det også politikk til og her kommer troa inn. Troa vår gir oss styrke, pågangsmot selvtillit/selvfølelse og kjærlighet. Hadde vi Vigridere stått fram med kun religion ville ikke folk kommet pga. at vi bare fremstod som noen glad-hedenske små drittunger slik som Bifrost (som ikke har noen meninger om noe i det hele tatt). Vi vil ikke drepe, drive massaker osv. vi vil kun ha tilbake landet vårt som gikk ut på de hedenske verdier, tro, kultur osv. Man kan ikke si man følger Asatrua når man bare godtar alt som ødelegger Norden som Asatrua kommer fra, for å kalle seg en Asatruar må man også kjempe for sin rase, kultur, sitt land osv. Dette er en æressak, ved å kjempe for disse verdiene vil vi få høyere status blant de hedenske åndene. Vi som kjemper, vi kommer til Valhall (dette er mer symbolsk enn at vi virkelig tror på at det egentlig er noe liv etter døden).

For det andre:

Jeg er ikke en av de som fornekter Holocaust, men saken er at den ikke har noe med oss Vigridere å gjøre. Denne Jødemassakeren skjedde for over 60 år siden, Vigrid startet i 1997. Dere kan ikke sammenligne oss med dem. Nazistene under andre verdenskrig var også kristne med enn helt annen politikk enn oss, vi er hedenske og vil kun bevare vårt land og vår gode gamle kultur. Uansett, det vil aldri bli noe bedre i midtøsten vis ikke folket som er utvandret derifra, med utdannelse og hele den pakka drar ned dit, tar makten og hjelper land og folk med deres kunnskaper. Uansett, vi kjenner ikke deres kultur så godt som de selv akkurat på samme måte som at de ikke kjenner oss, så det er bedre om de drar tilbake og fikser landet slik de selv ønsker at det skal være, enn å bare sitte her i nord og syns synd på seg selv og gråte over det som skjer der nede. DE kan gjørde noe med det, ikke VI!!!! Vi vil som sagt ikke drepe.

Vigrid driver ikke Nazi propoganda, vi driver hedensk politikk med norrøne verdier!!!:norway

Innipunn
Sunday, November 12th, 2006, 08:39 PM
Hm... I utgangspunktet var vel vel den Norrøne tradisjonen som så at man tok imot innvandrere godt. I alle fall slik jeg har forstått det. Dessuten er det ganske urealistisk å kaste ut masse folk fra Norge. Er enig i at folk kunne holdt seg der de hører hjemme, men desverre så har vi ting som kapitalisme osv. (for å ta en av eksemplene) som tvinger folk til å flykte. Det jeg derimot ikke skjønner er at så mange som egentlig ikke trenger å være her får komme inn, mens mange krigsrammede blir sendt tilbake på dagen. (En annen ting er vel at de som faktisk kommer seg inn som regel er noen luringer og, noe de må være for å komme seg inn.) Uansett så har det vel alltid vært en viss innvandring til Norge uansett, og vikingene tok vel godt imot de og.
Det eneste som er nå er vel at innvandringen kommer mye mer langveisfra og dermed blir mye mer fjern på andre nivå og for oss.
Greit å se en fra Vigrid som ikke er så sinna og blåst i hodet som mange virker, for meg virker det som om du er et unntak da, men mulig jeg har skrudd syn pga. media.
Ble litt kaotisk det der, men ja. Poster det nå vel uansett.

Cosmic Luftwaffe
Monday, November 20th, 2006, 03:57 PM
så da er vi alle enige, og en stor - lykkelig familie? :)

Pørdy Mountain
Monday, November 20th, 2006, 06:48 PM
Beklager, OT dette.

så da er vi alle enige, og en stor - lykkelig familie? :)

Altså, vi er vel tydeligvis ikke det når du skriver det på den måten. Men det hadde vært kjempeinteressant å se hva du mener om emnet, i et innlegg som inneholder mer enn 11 ord?

Så langt i diskusjonen har du egentlig bare kommet med små sleivspark både hit og dit, så kom gjerne med noe konstruktivt også, eller hva, pjokken? :)

Cosmic Luftwaffe
Thursday, November 23rd, 2006, 03:49 PM
Beklager, OT dette.

Altså, vi er vel tydeligvis ikke det når du skriver det på den måten. Men det hadde vært kjempeinteressant å se hva du mener om emnet, i et innlegg som inneholder mer enn 11 ord?

Så langt i diskusjonen har du egentlig bare kommet med små sleivspark både hit og dit, så kom gjerne med noe konstruktivt også, eller hva, pjokken? :)

ja.. jeg har glemt hva vi snakket om.. men du må bare spørre. - jeg er enig med grimne egentlig

vel med unntak av at jeg tror holocaust er skamløs krigspropaganda med like mye sannhetsgehalt som andeby

jeg forstår verden og jødenes spill - og jeg er ikke ved å be om unnskyldning for det

Innipunn
Thursday, January 4th, 2007, 11:17 PM
Som grimne her sa: "Vigrid driver ikke Nazi propoganda, vi driver hedensk politikk med norrøne verdier!!!"

Hm... Hvorfor står Vigrid da fram som en nazistisk organisasjon?